حالت تاریک
دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403
نماینده منتخب مردم قم در مجلس:

دشمن از گسترش مدل جمهوری اسلامی واهمه دارد

دشمن از گسترش مدل جمهوری اسلامی واهمه دارد

نماینده منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا مدل جمهوری اسلامی ایران که برترین مدل حکومت‌داری است در جهان‌گسترش پیدا نکند.

به گزارش پایگاه خبری «یزد رسا»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاسم روان‌بخش صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای دهم فروردین یزد که در مسجد روضه محمدیه با حضور جمعی از مردم و مسئولان استان یزد برگزار شد با اشاره به اینکه مردم یزد در تمام عرصه‌ها پیشتاز بوده‌اند تصریح کرد: در انتخابات اخیر و در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته بود که مردم مشارکت نداشته باشند دو استان پیشتاز بودند در افزایش مشارکت نسبت به دوره قبل که این دو استان شامل قم و یزد بود.

وی ادامه داد: مردم یزد درگذشته نیز روش آنها این‌گونه بوده است و پس از قیام مردم قم و تبریز سومین استانی که به پا خواستند مردم استان یزد بودند که چهلم شهدای تبریز را گرفتند و منشأ حرکتی فراگیر در سطح کشور شد تا در نهایت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

نماینده منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) سرنوشت تمام انقلاب‌ها و حرکت‌های مردمی را بررسی کرده بود، خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) که به‌صورت دقیق می‌دانست چه اتفاقی باید رخ دهد مسیر را پیش برد و مردم نیز با حضور خود پای صندوق‌های رأی در 12 فرودین58 مسیر ایشان را تائید کردند.

وی با اشاره به اینکه افراد و نظریه‌پردازان متعدد، حکومت‌های مختلفی را پیشنهاد می‌دادند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شود؛ ولی امام خمینی (ره) جمهوری اسلامی را طرح‌ریزی و ابعاد گوناگون آن را برای مردم تشریح کرد، اظهار داشت: در کشور ایران بیش از 2 هزار و500 سال حکومت سلطنتی وجود داشت که بدترین نوع حکمرانی بود و در بین این حکومت ها، دوران پهلوی بدترین آن بود زیرا توسط بیگانگان به سرکار آمده بودند.

روان‌بخش با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) هوشمندانه و با منطق و دلیل مدل‌های دیگر حکومت را با نگاه الهی همخوانی نداشت رد کرد، افزود: جمهوری اسلامی ایران مدل جدیدی از حکمرانی را به دنیا نشان داد و رسماً اعلام کرد که اسلام حرف تازه‌ای دارد و این حرف‌ها کاملاً مستند و قابل‌دفاع است.

وی افزود: استکبار و دشمنان تمام تلاش خود را دارند انجام می‌دهند تا این مدل موفق نباشد و در سطح جهان‌گسترش پیدا نکند؛ ولی به فضل الهی و مدیریت مقام معظم رهبری توانسته‌ایم در تمام ابعاد موفق باشیم.

روان‌بخش با تأکید بر اینکه در زمینه جنگ اقتصادی نیز دشمن در حال تلاش است تا مردم نتوانند طعم این موفقیت‌ها را لمس کنند تصریح کرد: انشا الله در زمینه جنگ اقتصادی نیز با شعار سال و مدل بومی که ارائه شده در این زمینه نیز موفق خواهیم بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از