حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
امام‌جمعه موقت یزد:

دشمن به دنبال بحران‌سازی در کشور است

دشمن به دنبال بحران‌سازی در کشور است

امام‌جمعه موقت یزد گفت: دشمن با ایجاد شبهه و انتشار اخبار دروغ در فضای مجازی قصد ایجاد بحران در کشور را دارد.

به گزارش یزد رسا، حجت‌الاسلام سید ناصر محمدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با اشاره به تلاش دشمن برای شایعه‌پراکنی و ایجاد شبهه از طریق فضای مجازی اظهار داشت: دشمن با انتشار این اخبار به دنبال ایجاد بحران در سطح جامعه است که لازم است مردم با بصیرت و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری مواظب این بحران‌سازی‌ها باشند.

امام‌جمعه موقت یزد با تأکید بر اینکه یکی از اهداف دشمنان دامن‌زدن به اختلافات قومی در جنگ روانی و تبلیغاتی است تصریح کرد: دشمن برای رسیدن به این اهداف شوم خود انتشار پرتکرار اخبار کذب را در دستور کار خود قرار داده است و در این مسیر از تمام ابزارهای خود در حال استفاده است.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در یزد بیان کرد: واردآمدن خدشه به امنیت کشور موجب واردآمدن خسارت به مردم و اقتصاد کشور می‌شود.

امام‌جمعه موقت یزد ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون که حدود 44 سال از آن می‌گذرد تخریب وحدت ملی و تضعیف امنیت دو راهبرد و نقشه اصلی استکبار علیه نظام و انقلاب اسلامی بوده است و با روش‌های مختلف سعی در رسیدن به این اهداف را داشته است که خوشبختانه تاکنون موفق نشده است.

وی افزود: تمام این اقدامات دشمن با هوشیاری مردم و تلاش مسئولان خنثی شده و قطعاً در آینده نیز دچار شکست می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از