حالت تاریک
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن سایت خبری یزد رسا هستید؟
رسیدگی به 92 درصد تماس‌های 137 شهرداری یزد
مدیر ارتباطات شهرداری یزد خبر داد:

رسیدگی به 92 درصد تماس‌های 137 شهرداری یزد

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد گفت: در 6 ماهه نخست امسال 21 هزار و 204 تماس از سوی شهروندان یزدی در سامانه 137 به ثبت رسیده است که تقریباً به 92 درصد آن‌ها رسیدگی شده است.

محمدحسین شفیعیه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، با اشاره به اینکه سامانه 137 به عنوان سامانه ارتباط مردمی در اختیار مردم قرار گرفته است، گفت: در 6 ماهه نخست امسال 21 هزار و 204 تماس از سوی شهروندان یزدی در سامانه 137 به ثبت رسیده است که تقریباً به 19 هزار و 500 مورد معادل 92 درصد تماس‌ها رسیدگی شده و دیگر تماس‌ها نیز در حال رسیدگی است.

وی ادامه داد:  از مجموع تماس‌ها بیش از 7 هزار و 500 تماس در حوزه خدمات شهری، بیش از 5 هزار و 100 تماس مربوط به حوزه عمرانی و دفع آب‌های سطحی، بیش از 4 هزار و 900 تماس در رابطه با ساخت و سازهای غیرمجاز، بیش از 2 هزار تماس در خصوص فضای سبز شهری، نزدیک به 700 تماس مربوط به زیباسازی و مبلمان شهری و 500 تماس مربوط به ترافیک شهری بوده است و مابقی نیز مربوط به دیگر درخواست‌های خدمات شهری بوده است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد افزود: از مجموع تماس‌های ثبت شده در سامانه 137 در 6 ماهه ابتدایی سال جاری، بیش‌ترین تماس‌ها با 5 هزار و 287 مورد مربوط به منطقه یک شهرداری یزد بوده است و بعد از آن منطقه دو شهرداری یزد با 4 هزار و 724 مورد بیش‌ترین تماس به ثبت رسیده در این سامانه را به خود اختصاص داده است، منطقه سه با 4 هزار و 38 تماس، منطقه چهار با 3 هزار و 490 تماس و منطقه بافت تاریخی با 3 هزار و 665 تماس در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

وی گفت: در 6 ماه اول سال جاری از 2 هزار و 967 شهروند خشنودسنجی صورت گرفته است که میانگین امتیاز در خشنودسنجی 3.41 از پنج امتیاز معادل 62.84 درصد رضایت‌مندی بوده است، این خشنودسنجی طی تماس تلفنی عوامل برج مراقبت با شهروندان به صورت تصادفی در حوزه‌های مختلف انجام گرفته است. 

شفیعیه یادآور شد: درخواست‌های سامانه 137 به درخواست‌های عمومی و عادی مانند جمع‌آوری زباله که پس از ثبت‌، به مناطق و سازمان‌ها ارجاع داده می‌شوند، درخواست‌های دارای فوریت مانند فرونشست خط ساز که ضمن ثبت در سامانه و ارجاع، از طریق شبکه بیسیم اعلام و در دستور کار عوامل شهرداری قرار می‌گیرد، درخواست‌های موارد بحرانی مانند رفع آبگرفتگی در زمان سیل که علاوه بر اقدامات ذکر شده، از طریق شبکه بحران از ظرفیت سایر ادارات استان برای رفع موضوع اقدام می‌گردد و درخواست‌هایی که براساس ضوابط فعلی شهرداری یا الزامات مقام قضایی نیاز به حضور شهروند و ثبت درخواست کتبی دارد، تقسیم می‌شوند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از