حالت تاریک
سه‌شنبه, 17 مهر 1403
ریل‌گذاری مسیر مبارزه با ظلم توسط رهبر انقلاب
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد مطرح کرد؛

ریل‌گذاری مسیر مبارزه با ظلم توسط رهبر انقلاب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد: رهبر معظم انقلاب مسیر مبارزه با جریان کفر و ظلم را تا ظهور ریل‌گذاری کردند.

محمدرضا دهقانی اشکذری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» اظهار کرد: خطبه‌های امروز مقام معظم رهبری در جمعه نصر یکی از تاریخی‌ترین و مهم‌ترین سخنرانی‌های تاریخ انقلاب و شاید اسلام بود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب مسیر مبارزه با جریان کفر و ظلم را تا ظهور ریل‌گذاری کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد ادامه داد: مخاطب این ریل‌گذاری، کل جهان اسلام بود و رهبر انقلاب به‌عنوان پرچم‌دار و ولی امر مسلمین این نکات را فرمودند.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب گفت: ایشان در ابتدای سخنانشان به ولایت که عامل مهم و کلیدی در حوزه وحدت مسلمانان است اشاره کردند؛ خداوند وعده داده که اگر مسلمانان حول ولایت وحدت کنند، خداوند دو محصول بزرگ عزت و حکمت را به آنان عطا می‌کند.

دهقانی اشکذری با اشاره بر تأکید رهبر معظم انقلاب بر ضرورت دشمن‌شناسی تصریح کرد: اگر امروز دشمن و شیوه‌های دشمن را نشناسیم، قطعا تفوق و پیروزی بر این جریان پیچیده جهانی سخت و ناممکن خواهد شد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب اشاره کردند که اسرائیل و رژیم صهیونیستی، تنها دشمن ملت فلسطین و لبنان نیست؛ بلکه دشمن انسانیت و همه ملت‌های عالم است.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد با یادآوری این سخن رهبر معظم انقلاب که ضربه زدن به رژیم صهیونیستی خدمت به کل بشریت است، ادامه داد: وقتی الگوی فکری و بنیان‌های فلسفی و حرکت یک نظام، انسان‌کشی و خون‌ریزی شد، طبیعتاً برایش هیچ فرقی ندارد که کدام ملتی بر سر راهش قرار دارد؛ بلکه آن نظام در مسیر رسیدن به آمال و آرزوهای دروغین خود، همه ملت‌ها را درگیر کرده و به تعبیر رهبر انقلاب دانه دانه ملت‌ها را جدا کرده و به هر کدام، به روش مقتضی ضربه وارد می‌کند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب راه‌حل برای ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی را شکل‌گیری کمربند دفاعی در همه کشورهای اسلامی دانستند.

دهقانی اشکذری تأکید کرد: اگر کشورهای اسلامی به خصوص، دولت‌های ضعیف در این کشورها، متوجه باشند و با کمک هم و با محوریت رهبری ایران به درستی کمربند دفاعی را طراحی کنند، طبعاً دشمن چشم طمع خود از این کشورهای بسیار ارزشمند و غنی برخواهد داشت و آرزوی حکومت فتنه و ظلم بر جهان را به گور خواهد برد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از