حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام جمعه اردکان:

سیاست امروز رژیم اشغالگر قدس مظلوم‌نمایی است

سیاست امروز رژیم اشغالگر قدس مظلوم‌نمایی است

امام جمعه اردکان گفت: سیاست امروز رژیم اشغالگر قدس، مظلوم‌نمایی است و باید با تبیین و روشنگری او را رسوا کنیم و بدانیم که این کودک‌کشی و جنایات جنگی تنها مختص رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام سیداسماعیل شاکر اردکانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به وقایع اخیر در فلسطین اشغالی با بیان اینکه طوفان‌الاقصی عملیاتی به‌هنگام و شگفتی‌ساز بود که منطقه و جهان را تکان داد، گفت: از ویژگی‌های عملیات طوفان الاقصی این بود که با یک تیر چند نشان را هدف گرفت و ضربات کاری نظامی، اطلاعاتی، سیاسی، رسانه‌ای و ضربات دیگر را بر رژیم اشغالگر قدس وارد کرد.

 

امام جمعه اردکان ادامه داد: ١۵ مهرماه ١۴٠٢ روز عملیات طوفان‌الاقصی را به حقیقت می‌توانیم یوم‌الله بنامیم که روز نابودی و محو رژیم صهیونیستی را نزدیک می‌کند و یوم الله بزرگتری را رقم خواهد زد که این رژیم غاصب را به کلی از صفحه روزگار محو و نابود خواهد کرد.

 

وی گفت: عملیات طوفان الاقصی کمر رژیم صهیونیستی را شکست و آبروی این رژیم را در دنیا برد و رژیم غاصب، ظالم، اشغالگر، متجاوز و کودک‌کش که در دنیا با جنگ و قدرت رسانه‌ای خود تبلیغ کرده بود گنبد آهنین و لشکر شکست‌ناپذیر دارد، در عرض یک روز شکستی خورد که در طول تاریخ درگیری فلسطین و اسرائیل نظیر ندارد.

 

وی تأکید کرد: قیام ١۵ مهرماه فلسطینیان نشان داد که ابهت رژیم صهیونیستی توخالی و پوشالی است و فقط با تبلیغات مردم را می‌ترسانند و دچار رعب و وحشت می‌کنند.

 

شاکر اضافه کرد: طوفان الاقصی نگاه مردم دنيا و دولت‌ها حتی دولت‌های غربی را به اسرائیل غاصب عوض کرد و این نگاه متفاوت باعث تغییر معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی می‌شود زیرا بسیاری از کشورها به پشتوانه اسرائیل دل خوش بودند.

 

وی افزود: قطعا سهمی از این شکست به آمریکا هم می‌رسد، چراکه حمایت همه جانبه از اسرائیل داشته و اکنون نیز از کشتار در مناطق مسکونی و مردم بی پناه و غیر نظامی غزه حمایت می‌کند.

 

امام جمعه اردکان گفت: امروز رژیم صهیونیستی ظلمی انجام می‌دهد که نتیجه‌اش را بزودی می‌بیند و با بمب‌های ممنوعه و فسفری که بر سر مردم مظلوم و بی پناه می‌ریزد چاهی برای نابودی خود حفر می‌کند، اگر اسرائیل مرد میدان نبرد بود با فلسطینیان و حماس رودرو می‌شد و به بی پناهان و زنان و کودکان حمله نمی‌کرد.

 

وی با تأکید بر اینکه وظیفه ما حمایت از فلسطین مظلوم است، افزود: طبق آمار رسمی که از صدا و سیما هم پخش شد ٧۵ درصد از مردم ایران به دفاع از ملت فلسطین اعتقاد دارند چرا که مسلمان هستند و دفاع از مظلوم از اصول اساسی دین اسلام است.

 

شاکر تصریح کرد: مردم ما باهوش هستند و خوب می‌دانند که اگر با دشمن خون‌ آشامی مانند رژیم صهیونیستی و دشمن سفاکی مانند داعش، در بیرون از مرزهای ایران روبرو نشوند؛ باید منتظر رودرو شدن با او در داخل باشند.

 

وی افزود: عاقلانه‌ترین تدبیر و سیاست در برابر رژیم اشغالگر قدس همین است که ما بیرون از مرزها محکم در برابر او بایستیم و از ملتی که با دست خالی در برابر این ظالم ایستادگی می‌کند و هزینه می‌دهد حمایت کنیم.

 

امام جمعه اردکان عنوان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی از قدرت رسانه و جنگ رسانه‌ای برخوردار است و ما باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم که مظلوم نمایی کند و با جنگ روانی و رسانه‌ای جای مظلوم و ظالم و جلاد و شهید را عوض کند.

 

وی افزود: سیاست امروز رژیم اشغالگر قدس، مظلوم‌نمایی است و ما باید با تبیین و روشنگری او را رسوا کنیم، بدانیم که تنها رژیم صهیونیستی است که در نیم قرن گذشته چنین جنایات جنگی انجام داده و قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده است.

 

شاکر یادآور شد: بدانیم و باور کنیم و بگوییم که رژیم صهیونیستی، بزرگترین اشغالگر و غاصب قرن است و باید غاصب و ظالم بودن این رژیم اشغالگر، سفاک و کودک‌کش بودن آن و متجاوز و اشغالگر بودن این رژیم غاصب ورد زبان ما و هشتگ دائمی ما باشد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از