حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
بارش امید در دل خشک کویر؛

شعله‌ی جهاد در تلاطم اندوه

شعله‌ی جهاد در تلاطم اندوه

یزدی‌ها جهاد امیدآفرینی را در دل خشک کویر به منصه ظهور رساندند؛ جهاد امیدآفرینی، همانند شعله‌ای است که در دل هر فردی می‌پرازد و او را به سوی روشنایی و پیروزی هدایت می‌کند.

به گزارش «یزدرسا»، زهرا مقیمی؛ در جهانی که تاریکی‌ها وجود دارند و همه‌جا چالش‌هایی پراکنده است، امید آن نقطه‌ی نوری است که در قلب ما زنده است و به ما امکان می‌دهد که در هر شرایطی سرافراز باشیم. امید، آن بادی است که بال‌های روح ما را به سوی آسمان‌های بلندی می‌برد و باعث می‌شود که به رویاهایمان پرواز کنیم.

هر زمان که در غم و اندوه‌ها فرا می‌گیریم و تاریکی‌ها از همه‌سوی ما را محاصره می‌کنند، امید آن نوری است که ما را از این تاریکی‌ها نجات می‌دهد و به سوی نور و روشنایی هدایت می‌کند. امید، آن بذری است که در خاک روح ما کاشته می‌شود و با تلاش و ایمان ما، به گل‌های برجسته و زیبا تبدیل می‌شود.

فتح قله‌های پیشرفت و خودکفایی، همان پرچمی است که با امید و ایمان بر فراز کوه‌های بلند دائماً به باد می‌خورد. این پرچم، نمادی است از تلاش و پشتکار بی‌پایان که هر چه بلندتر می‌رود، برجسته‌تر و روشن‌تر می‌درخشد.

یزد؛ دیار مردمان صبور، یزد؛ دیار مردمان غیور، یزد؛ دیار مردمان والا همت، سرزمین جوشش امید از دل خاک گرم و خورشید سوزان است؛ سرزمینی که در آن مردمانش در دل قنات قناعت را پیشه می‌کنند و همچون سرو ۵ هزار ساله این سرزمین، پایدار و استوار در برابر طوفان‌های سهمگین ناامیدی ایستادگی کردند و امروز ریشه این پایداری چرخ صنعت این استان را می‌گرداند و یزدی نوین در دل مرکزی‌ترین بخش ایران در حال درخشیدن و امیدوار به آینده است.

یزدی‌ها جهاد امیدآفرینی را در دل خشک کویر به منصه ظهور رساندند؛ جهاد امیدآفرینی، همانند شعله‌ای است که در دل هر فردی می‌پرازد و او را به سوی روشنایی و پیروزی هدایت می‌کند. 

این جهاد، نه تنها به معنای مبارزه با تاریکی‌ها و ناامیدی‌ها است، بلکه به معنای ایجاد یک بارگزاری از امید و شور درونی است که انسان را به جلو و به سمت اهدافش می‌کشاند. این جهاد، در هر لحظه از زندگی، در هر موقعیتی که باشیم، درون ما شکوفا می‌شود و ما را به سوی آرمان‌ها و خواسته‌هایمان هدایت می‌کند. 

این جهاد، نوری است که تاریکی‌های اطراف را فرو می‌بلعد و ما را به روشنایی و آرامش می‌رساند. امید، همچون بادی است که درون سینه‌های ما می‌پیچد و ما را به سوی دیدن آینده‌ای بهتر و پرامید هدایت می‌کند.

 این جهاد، همچون بارانی است که بر روی زمین می‌بارد و زمین را آباد می‌کند، به همین ترتیب، جهاد امیدآفرینی به همه ما امید می‌دهد و ما را به سوی رشد و پیشرفت می‌کشاند.

زهرا مقیمی؛ فعال رسانه‌ای

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از