حالت تاریک
یکشنبه, 23 شهریور 1404
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن سایت خبری یزد رسا هستید؟
آغاز پایش نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی یزد
معاون سرمایه انسانی سازمان برنامه‌ریزی یزد مطرح کرد:

آغاز پایش نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی یزد

معاون سرمایه انسانی سازمان برنامه‌ریزی یزد از آغاز سلسله نشست‌های پایش نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: نتایج این پایش‌ها مبنای تصمیم‌گیری‌های آینده در حوزه منابع انسانی و بهبود نظام اداری خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، جلال عرب‌خردمند با اعلام این خبر افزود: در مرحله اول این نشست‌ها، 12 دستگاه اجرایی استان حضور دارند و توسط نمایندگانی از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد پایش خواهند شد.

وی هدف از برگزاری این نشست‌ها را بررسی وضعیت نیروی انسانی و سایر شاخص‌های مرتبط با آن از جمله مغایرت‌های آماری نیروی انسانی دستگاه، میزان تصدی پست‌های سازمانی، پیش‌بینی خروج نیروی انسانی در سال‌های آتی و وضعیت پست‌های حاکمیتی و تخصصی دستگاه‌های اجرایی استان عنوان کرد.

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد افزود: در این جلسات همچنین سایر شاخص‌ها نظیر میزان برون سپاری وظایف و کاهش تصدی‌گری به منظورکوچک سازی و کاهش نیروی انسانی، تکالیف دستگاه بر اساس برنامه هفتم پیشرفت و برنامه تحول اداری دولت چهاردهم در حوزه منابع انسانی، توجه به افزایش بهره‌وری و کارایی و نیز ارتباط نیروی انسانی با تحقق مأموریت‌های دستگاه در استان، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

عرب‌خردمند گفت: پیش‌بینی نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه از مباحث مورد توجه در این جلسات است و نیاز دستگاه‌ها به نیروی انسانی در قالب انواع اشکال استخدامی بررسی می‌شود.

وی بیان داشت: نتایج این پایش‌ها بعنوان مبنای تصمیم گیری‌های آتی در حوزه مدیریت منابع انسانی و بهبود نظام اداری استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر می‌گذارید!