حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرعامل باشگاه گلساپوش:

شهید رئیسی قدردان تلاش ورزشکاران بود

شهید رئیسی قدردان تلاش ورزشکاران بود

مدیرعامل باشگاه گلساپوش با بیان اینکه شهید رئیسی قدردان تلاش ورزشکاران بود، گفت: سید‌الشهدای خدمت به‌معنای واقعی خدمت‌گزار مردم بود.

احمد عشقان‌ملک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، ضمن عرض تسلیت شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد اظهار کرد: حقیقتا داغ بزرگی بر دل ملت ایران گذاشته شده است و امیدواریم تاب تحمل آن را داشته باشیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه همه رهرو راه شهیدان خدمت باشیم و برای آبادانی کشور تلاش کنیم؛ ادامه داد: بنده حدود ۴۸ سال در زمینه اقتصاد، صنعت و تولید فعالیت می‌کنم؛ شهید رئیسی در مدت‌زمان ریاست‌جمهوری، مشکلات عدیده‌ای را از بخش صنعت استان یزد رفع کرد.

مدیرعامل باشگاه گلساپوش تصریح کرد: به نظرم بالاترین خدمتی که سیدالشهدای خدمت برای یزد انجام داد، ابرپروژه تامین آب برای استان یزد بود.

وی گفت: حیف از اینکه زمانی که این ابرپروژه تأمین آب برای استان یزد به سرانجام می‌رسد، در بین ما نیست.

نماینده اتاق بازرگانی یزد اظهار کرد: صنايع زیادی در یزد داشتیم که تا پیش از دولت سیزدهم، تعطیل و یا نیمه‌تعطیل بودند؛ اما با همت شهید رئیسی به چرخه تولید بازگشتند.

عشقان‌ملک تاکید کرد: دومین رئیس‌جمهور شهید ایران ریل‌گذاری و زیرساخت خوبی در بخش صنعت فراهم کرد.

مدیرعامل باشگاه گلساپوش تصریح کرد: شهید رئیسی بر شرکت دادن مردم و مردمی کردن بخش‌های مختلف کشور را مد نظر و بر آن تأکید داشت. در زمینه ورزش نیز بر تحقق این مهم اصرار داشت.

وی گفت: شهید رئیسی همواره قدردان ورزشکاران و قهرمانی‌هایی که کسب شد بودند؛ نمونه آن تقدیر از قهرمانان تیم ملی فوتبال ساحلی بود که تعدادی از اعضای تیم هم یزدی هستند.

مدیرعامل شرکت صدرشیمی با اشاره به اینکه خداوند گلچین روزگار است، گفت: دولت سیزدهم تنها دولتی بود که در مسیر رهبری حرکت می‌کرد و به معنای واقعی خدمت‌گزار مردم بود؛ اما قضا و قدر بر این بود که زودتر به آرزوی خود برسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از