حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
معاون سیاسی فرمانداری شهرستان تفت:

طوفان‌الاقصی قدرت چانه‌زنی فلسطین را بالا برد

طوفان‌الاقصی قدرت چانه‌زنی فلسطین را بالا برد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت گفت: فلسطین به این امید که طرف مقابل به آزادی زندانیان فلسطینی و تمکین به عدم جسارت به اماکن مقدس تن دهد، اقدام به توازن قوا و بالا بردن قدرت چانه‌زنی کرد.

حمیدرضا فلاح در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری یزدرسا اظهار کرد: طوفان الاقصی بار دیگر سست بودن خانه پوشالی صهیونیست‌های فاسد را به رخ جهانیان کشید و حقیقت «ان تنصروالله ینصرکم» را به‌صورت آشکار جلوه داد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت ادامه داد: هم‌اینک که حماسه‌سازان حماس با توان نظامی خود ارتش شکست‌خورده و ساکنین ترسوی رژیم صهیونیستی را به سمت بیابان‌ها پراکنده است؛ بار دیگر این پیام مقام عظمای ولایت طنین‌انداز می‌شود که «رژیم غاصب صهیونیستی رفتنی است» و این سرطان به دست فلسطینیان و نیروهای مقاومت ریشه‌کن خواهد شد.


وی تصریح کرد: کارشناسان مطرح جهان معتقدند که عملیات طوفان ‌الاقصی یک شکست تمام‌عیار برای سیستم‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بوده است.


فلاح ادامه داد: می‌توان تاریخ فلسطین را به قبل از طوفان الاقصی و بعد از طوفان الاقصی تقسیم‌بندی کرد؛ چراکه رژیم صهیونیستی شکستی را متحمل شد که تا مدت‌ها به‌عنوان یک نقطه عطف در تحولات فلسطین مورد استناد قرار خواهد گرفت.


وی با بیان اینکه قطعاً بعدازاین شاهد تحولاتی در صحنه سیاسی سرزمین‌های اشغالی خواهیم بود، ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی دارای ارزش نظامی بالایی است؛ چراکه از یک‌سو عملیات از دریا، هوا و زمین اجرا شد و از سوی هم‌زمان عملیات جنگ الکترونیک رخ داد که منجر به اختلال در سامانه‌های رهیابی، رهگیری و شناسایی رژیم صهیونیستی شد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت یادآور شد: این عملیات در حالی انجام شد که صهیونیست‌ها از ماه‌ها قبل به اماکن مقدس اسلامی تعرض کرده و در ۹ ماه اخیر ۲۸۰ فلسطینی را به شهادت رسانده و حدود ۶ هزار نفر از جمله زنان را به اسارت گرفته‌اند.


وی تصریح کرد: نباید از نظر دور داشت که عملیات اخیر در شرایطی به مرحله اجرا رسیده که صهیونیست‌ها ماه‌ها اقدام به تعرض به اماکن مقدس اسلامی کرده و طی حدود ۹‌ماه ۲۸۰ نفر از فلسطینی‌ها را به شهادت رسانده بودند و از این گذشته همه مذاکرات با طرف اسرائیلی برای آزادی اسرای فلسطینی با بی‌محلی طرف مقابل به شکست انجامیده بود؛ درحالی‌که حدود ۶ هزار اسیر فلسطینی که در میان آن‌ها چندین زن نیز حضور دارند؛ جنایات رژیم صهیونیستی نقل امروز و دیروز نیست و حدود ۸۰ سال است که ادامه دارد.


فلاح افزود: طبیعی است که فلسطین برای مجبور کردن طرف مقابل به مذاکره، اقدام به توازن قوا و بالا بردن قدرت چانه‌زنی کند؛ به این امید که طرف مقابل مجبور به تن دادن به آزادی زندانیان فلسطینی و تمکین به عدم جسارت به اماکن مقدس شود.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از