حالت تاریک
یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403

غیبت سریال «پشت پرده» در ماه رمضان

غیبت سریال «پشت پرده» در ماه رمضان

پیش از این اعلام شده بود سریال «پشت پرده» طی ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، اما به دلایلی، قرار شد این سریال در آینده نزدیک، در کنداکتور این شبکه قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»، سریال ۲۶ قسمتی «پشت پرده» در مرکز نهضت و با همکاری استانداری یزد و شبکه‌های آموزش و دو سیما ساخته شده و گفته می‌شود این سریال با نگاه به تاریخ و فرهنگ کهن این شهر و نیز با رویکرد شهری مترقی در چشم‌انداز پیشرفت ایرانی – اسلامی این استان تولید شده است.

معرفی ظرفیت‌های استان یزد، توجه به ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی خارج از پایتخت و روایت قصه زندگی امروز، در اتمسفری متفاوت از آنچه تاکنون مخاطبان شبکه‌های سراسری بیننده آن بوده‌اند، از جمله ویژگی‌های مجموعه «پشت پرده» به شمار ‌می‌روند.

پیش از این اعلام شده بود این سریال طی ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، اما به دلایلی از جمله ترافیک سریال‌های رمضانی شبکه‌های مختلف سیما، قرار شد سریال پشت پرده در آینده نزدیک و در زمان مناسب‌تری در کنداکتور این شبکه قرار بگیرد.

گفتنی است توافقاتی برای تولید فصل دوم این سریال هم صورت گرفته است؛ بر این اساس مجموعه پشت پرده در فصل آتی به مسائل دیگری همچون جوانی جمعیت و مسأله فرزندآوری و همچنین جایگاه معلمان و نقش سازنده آن‌ها در جامعه نیز می‌پردازد ضمن اینکه معرفی ظرفیت‌های یزدِ نوین و پیشرفته، از دیگر محور‌های اساسی آن فصل خواهد بود.

این مجموعه تلویزیونی را محمدرضا حاجی غلامی کارگردانی و مصطفی رضوانی تهیه کرده است. بازیگرانی همچون میرطاهر مظلومی، حسین سلیمانی، حدیثه تهرانی و آزیتا ترکاشوند در کنار بازیگران یزدی ایفای نقش کرده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از