حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دادستان یزد:

روند اجرایی انتخابات مطابق قانون دنبال می‌شود

روند اجرایی انتخابات مطابق قانون دنبال می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب یزد با اشاره به اینکه روند اجرایی انتخابات در یزد آغاز و مطابق ضوابط است، بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات تأکید کرد.

محمدرضا حداد زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» اظهار کرد: فضای انتخاباتی یزد چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی رصد می‌شود و هرگونه تخلفاتی پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر رعایت اخلاق توسط نامزدهای انتخاباتی تأکید دارند، ادامه داد: ستادهای مختلف انتخاباتی و طرفداران هر نامزد انتخابات باید اخلاق را سرلوحه عمل خود قرار داده و از انجام فعالیت‌های غیرقانونی پرهیز کنند.

دادستان عمومی و انقلاب یزد تصریح کرد: خوشبختانه در دوران گذشته انتخابات وضعیت استان یزد در مورد تخلفات انتخاباتی نسبت به دیگر استان‌ها مطلوب بوده است.

وی با بیان اینکه فعلاً روند اجرایی انتخابات در یزد قانونی است، گفت: آنچه اهمیت دارد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح است.

حداد زاده با بیان این‌که همه متولیان برگزاری انتخابات ملزم به اجرای دقیق قانون هستند، افزود: دستگاه قضا استان به‌صورت کامل بر روند اجرا انتخابات نظارت خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب یزد تأکید کرد: رسانه‌ها با جهاد تبیین، مردم را برای مشارکت در انتخابات تشویق و با بیان ویژگی‌های نامزد اصلح، به مردم برای بهترین انتخاب، کمک کنند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از