حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد:

قیمت میوه تنظیم بازار در یزد اعلام شد

قیمت میوه تنظیم بازار در یزد اعلام شد

مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد گفت: مقرر شد سیب، پرتقال و خرما تنظیم بازار از 26 اسفند ماه سال 1402 در یزد به نرخ مصوب ابلاغ شده عرضه شود.

سیدحسین دشتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار و کمیته راهبردی میوه استان مقرر شد سیب، پرتقال و خرما تنظیم بازار از 26 اسفند ماه سال 1402 در یزد به نرخ مصوب عرضه شود.

وی ادامه داد: سیب زرد درختی از قرار هر کیلو 290 هزار ریال، پرتقال تامسون از قرار هر كيلو 195هزار ریال و رطب مضافتی از قرار هر کیلو 950 هزار ریال از طريق بیش از 16 سکوی تنظیم بازار در سطح مرکز استان و شهرستان یزد و 46 مركز عرضه در سطح سایر شهرستان‌های تابعه استان یزد در دسترس عموم مردم استان قرار گیرد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از ابتدای بهمن ماه سال جاری تاکنون طی چندين مرحله قریب 750 تن سیب، 600 تن پرتقال و 30 تن رطب مضافتی مرغوب برای توزیع با نرخ مصوب در ایام عید نوروز سال1403 تأمين، خریداری و در سردخانه‌های داخل و خارج استان ذخیره‌سازی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تأمین و ذخیره‌سازی مناسب قریب یک هزار و 400 تن سیب، پرتقال و خرما تنظیم بازار برای توزیع در سطح استان یزد متناسب با کشش بازار و استقبال مردم در روزهای آتی تعداد سکوهای تنظیم بازار و مراکز عرضه افزایش می‌یابد و توزیع میوه تنظیم بازار تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

دشتی یادآور شد: شماره تلفن 124 واحد نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و 3127 واحد بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی شكايات مردم در خصوص قيمت و كيفيت ميوه تنظيم بازار عرضه شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از