حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
رئیس شورای اسلامی شهر یزد:

مقایسه فلسطینیان با داعش آخرین تلاش رژیم‌صهیونیستی است

مقایسه فلسطینیان با داعش آخرین تلاش رژیم‌صهیونیستی است

سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: اینکه این رژیم غاصب ادعا می‌کند که نیروهای مقاومت همانند داعش هستند برخواسته از خشم و ناتوانی این رژیم جعلی است.

عزیزالله سیفی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تمام داشته‌هایی که فکر می‌کرد در مقابل سد آهنین منطقه اشغال شده دارد را از دست داده است، اظهار کرد: شکست گنبد آهنین که به نوعی بزرگترین دستاورد ابزاری رژیم صهیونیستی بود، شکست اطلاعاتی و نرم‌افزاری که سال‌های سال این رژیم اعلام می‌کرد که تمام اطلاعات خاورمیانه را در اختیار دارد و ... نشان داد که سیستم‌های اطلاعاتی و ابزاری این رژیم تنها قدرتی پوشالی است.


رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: تمام این موارد بیانگر این است که این رژیم جعلی شکست سختی را هم از نظر اطلاعاتی و هم از نظر بین‌المللی خورده است و طوفان الاقصی به تمام دنیا نشان داد که رژیم صهیونیستی دیگر آن رژیمی که ادعای قدرت در جهان داشت، نیست.


وی ادامه داد: از سوی دیگر آمریکا و متحدان رژیم کودک‌کش اسرائیل متوجه این شکست شدند و حمایت‌های قبلی که از این رژیم انجام می‌دادند را کمرنگ‌ کردند، زیرا به نحوی به این نتیجه رسیدند که ممکن است این حمایت‌ها در آینده به ضرر خودشان تمام شود.


سیفی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال تلاش و دست و پا زدن است تا به هرشکلی که شده خود را از این منجلاب نجات دهد، عنوان کرد: اینکه این رژیم غاصب ادعا می‌کند که نیروهای مقاومت همانند داعش هستند برخواسته از خشم و ناتوانی این رژیم جعلی است و به این مقایسه ناعادلانه آویزان شده تا خود را از این منجلاب نجات دهد.


وی افزود: تمام مردم دنیا و همه مسلمانان می‌دانند که آن زمان که مردم غزه و فلسطین در حملات رژیم صهیونیستی کشته می‌دانند و یا کودکان فلسطینی در زیر آوار مانده بودند، کسی از رفتار داعش مانند رژیم صهیونیستی یاد نمی‌کرد اما حال که این رژیم وحشی و جنایتکار ضربه‌پذیر شده است و نیروی مقاومت دارد این رژیم را از پای در‌می‌آورد، رسانه‌های وابسته به این رژیم نیروهای مبارز مقاومت را با داعش مقایسه می‌کنند.


رئیس شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: اعتقاد من این است که این رژیم چون قدرت خود را از دست داده است، و تمام رفتارهای وحشیانه‌ای که این رژیم صهیونیستی در گذشته انجام می‌داده است مانند بمباران، گروگانگیری، قتل عام، کودک‌کشی و حملات ناجوانمردانه‌ای که تنها در فلسطین بلکه در سایربخش‌های کشورهای همسایه با این رژیم موجب شده است که همه مردم دنیا ذات واقعی، درنده و داعش‌گونه رژیم صهیونیستی را بشناسند.


وی ادامه داد: بنابراین این ادعای رژیم صهیونیستی و مقایسه نیروهای مقاومت با داعش هیچگاه در ذهن مردم دنیا، مسلمانان و مردم فلسطین تاثیری نخواهد گذاشت و امیدواریم نیروی مقاومت با توکل بر خدا و توکل به توانایی مردم کشورش بتواند خواسته دیرین تمام مسلمانان جهان که محو شدن رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار، آزادی قدس عزیز و بازگشت فلسطینیان به سرزمین واقعی خود است را محقق کنند.


انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از