حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
ملت ایران گوش به فرمان رهبر خود است
امام جمعه موقت یزد:

ملت ایران گوش به فرمان رهبر خود است

امام جمعه موقت یزد گفت: ما و تمام ملت ایران به مقام معظم رهبری اعلام می‌کنیم سر و گوش ما به فدای شما و منتظر فرمان شما هستیم و هیچ گاه شما را تنها نخواهیم گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، آیت الله سید ناصر محمدی در تجمع امشب مردم یزد در میدان امیرچقماق که برای محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی و شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله برگزار شد با اشاره به اینکه امروز تدریجا آرایش جبهه حق و باطل در حال شکل‌گیری است، و تمام کفر در برابر تمام اسلام می‌ایستد، گفت: اتفاقات یک سال گذشته و شهادت سید حسن نصرالله و همچنین شهادت بسیاری از کودکان و جوانان در این مدت نشان از این دارد که خداوند منتظر است که اتفاقی رخ دهد.

وی ادامه داد: در دوره‌های گدشته نیز این سختی‌ها برای ملت‌های مختلف رخ داده و برای خدا کاری نداشته است که سریعا این مشکلات را برطرف کند، ولی خداوند منتظر است تا اتفاقی رخ دهد و بسیاری از مردم تصور می‌کنند که اتفاقاتی که دارد رخ می دهد به سادگی به دست آمده است، ولی این چنین نبوده و سختی‌های زیادی را مسلمانان در این مسیر تحمل کرده‌اند.

امام جمعه موقت یزد ادامه داد: خداوند از نگاه من منتظر دو اتفاق است، و در شرایطی که موشک و پهپاد مورد نیاز بوده اما پیروزی فقط از جانب خدا است، و بنابراین اتفاقی باید رخ دهد و تضرع  و توجه ویژه به خداوند است.

وی ادامه داد: انسجام بیشتر در بین مسلمانان دومین اتفاقی است که باید رخ دهد، و به همین دلیل مقام معظم رهبری در ابتدای پیام خود مسلمانان را مخاطب قرار می‌دهد و باید قبول کنیم که بسیاری از مسلمانان هنوز از خواب بیدار نشده‌اند و هنوز درک درستی از اتفاقات ندارند.

محمدی عنوان کرد: شهادت هنیه و سید حسن نصرالله باعث پیروزی و اتفاقات بزرگی خواهد بود و باعث بیداری افرادی خواهد شد که در بین ما هستند، و همین موضوع شوری به مراتب بزرگ‌تر در جهان ایجاد می‌کند و چنین جامعه‌ای لایق ظهور امام زمان است.

امام حمعه موقت یزد با اشاره با آیه‌ای از قرآن کریم گفت: مقام معظم رهبری در چند روز اخیر صحبت‌ها و پیام‌های متعددی داده‌اند و ما و تمام ملت ایران به ایشان اعلام می‌کنیم سر و گوش ما به فدای شما و منتظر فرمان شما هستیم و هیچ گاه شما را تنها نخواهیم گذاشت.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از