حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
مسئول سازمان بسیج کارگری یزد:

ناآرامی سال گذشته نتیجه جنگ ترکیبی دشمن بود

ناآرامی سال گذشته نتیجه جنگ ترکیبی دشمن بود

مسئول سازمان بسیج کارگری یزد با اشاره به ناآرامی‌های سال گذشته گفت: دشمن به دنبال این بود که با جنگ ترکیبی، حرکت نظام اسلامی را مختل کند اما ناکام ماندند.

مهدی ابویی در گفتگو با «یزدرسا»، با اشاره به ناآرامی‌های سال گذشته گفت: دشمن به دنبال این بود که با جنگ ترکیبی، حرکت نظام اسلامی را مختل کند اما ناکام ماندند آنها نمی‌خواستند حرکت نظام اسلام به نتیجه برسد اما با میدان آمدن مردم موفق نشدند.

مسئول سازمان بسیج کارگری یزد با بیان اینکه باید از اغتشاشات سال گذشته درس بگیریم، افزود: باید نسل جوان و نوجوان را آگاه کنیم چرا که دشمنان تلاش دارند آنها را چه از نظر اعتقادی، سبک زندگی و ... از جمهوری اسلامی جدا کنند که باید در صدد رفع آن باشیم.

وی با بیا اینکه باید خانواده‌ها با فرزاندان‌شان ارتباط بیشتری داشته باشند و با آنها رفاقت کنند، ادامه داد: آموزش‌وپرورش در این زمینه می‌تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد.جنگ شناختی که دشمنان علیه ما آغاز کرده است باید جدی گرفته شود وضعف‌های خود را جبران کنیم.

ابویی اضافه کرد: ما نباید در مقابل فضاسازی‌های دشمن در فضای مجازی و رسانه‌های معاند منفعل باشیم بلکه به مقابله با آن بپردازیم و علیه دشمن و شایعه‌سازی آنها در افکار عمومی رفع شبهه کنیم.

وی تصریح کرد: دشمنان همه توان خود را در جنگ‌های ترکیبی به کار می‌گیرند تا ملت ایران را به زانو‌درآوردند اما با توجه به وحدت و یکپارچگی مردم و پیروی ملت ایران از بیانات رهبری همواره شکست می‌خورند.

مسئول سازمان بسیج کارگری یزد با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با دشمن، افزایش امید در نوجوانان و جوانان ماست، ادامه داد: نباید بگذاریم جوان و نوجوان ما ناامید شوند، باید نقش‌آفرینی مؤثر و امیدآفرینی در عرصه‌های مختلف داشته باشیم.

کارگر گفت: باید جهاد تبیین داشته باشیم که رهبر انقلاب اسلامی بر آن تأکید کرده‌اند ولی برای نسل جوان باید جهاد تبیین با گفتمان و ادبیات نسل جدید همراه باشد که مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از