حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
چراغ راه؛

هر مسلمانی باید دین اسلام را یاری کند

هر مسلمانی باید دین اسلام را یاری کند

امروز هر انسانى که ادعاى مسلمانى دارد بايد دين اسلام را يارى کند و يارى کردن اسلام سختی‌ها لازم دارد و ما بايد در مقابل سختی‌ها مقاومت کنيم.

به گزارش یزدرسا، شهید ناصر کریمی‌­زارچی 30 خرداد 1344 در شهرستان یزد به دنیا آمد و تا پایان دوره متوسطه در رشته اقتصاد تحصیل کرد و دیپلم گرفت. پدرش علی­ بمان کارمند بهداری بود و مادرش شهربانو نام داشت. با آغاز جنگ تحمیلی از سوی بسیج با سمت تک تیرانداز راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام 21 بهمن ماه 1364 در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به کمر به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای باغ رضوان شهر زارچ تابعه زادگاهش به خاک سپرده شد.

 

فرازی از وصیت‌نامه این شهید والامقام را در یزدرسا بخوانید: 

 

هدف من در رابطه با آمدن به جبهه اول انجام به وظيفه هست و در راه انجام وظيفه‌ام هر چه خدا بخواهد راضى هستم و اما اين وظيفه بر يک قشر يا فرقه نيست. امروز هر انسانى که ادعاى مسلمانى دارد بايد دين اسلام را يارى کند و يارى کردن اسلام سختی‌ها لازم دارد و ما بايد در مقابل سختی‌ها مقاومت کنيم و اما براى شما امت حزب‌الله پيامى دارم.

 

امت حزب‌الله مسلمانانى که تاريخ مثل شما سراغ ندارد، بدانيد که من اين راه را آگاهانه انتخاب کردم با چشمى باز و بينشى وسيع چونکه اگر حد نهايت تکامل انسان رسيدن به خداست و يا رسيدن باشد بهترين مکان عاشق و معشوق رسيدن جبهه و داخل سنگر است. چون اينجا نه کبر، حسد، خود بزرگ بينى و امثال اينها ديگر معنى ندارد و امروز اسلام در خطر بود يعنى دين خدا. من بهتر ديدم که اگر خدا خواست در راهش جانم را بدهم که به کام نهايى خود رسيده باشم و به من ناکام نگویيد که به کام خود رسيدم و بر خود می‌بالم که لياقت داشتم در راه دوست جانم بدهم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از