حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرمانده سپاه الغدیر:

هیأت‌های‌ اندیشه‌ورز در بسیج یزد تقویت شوند

هیأت‌های‌ اندیشه‌ورز در بسیج یزد تقویت شوند

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: هیأت‌های‌ اندیشه‌ورز در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی با همکاری نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج و همراهی نخبگان تقویت شوند.

به گزارش «یزدرسا»؛ سردار حسین زارع کمالی، یکشنبه شب در اجلاسیه مجمع بسیجیان یزد افزود: هیأت‌های‌ اندیشه‌ورز مکرر با بررسی مسائل برای حل مشکلات باید ماموریت انقلابی و جهادی خود را انجام دهند.

وی با قدردانی از همه تلاش‌هایی که تاکنون در سطح استان و شهر یزد توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و همراهی اساتید حوزه و دانشگاه انجام گرفته بر تداوم آنها در سال‌جاری تاکید کرد.

همچنین امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: یکی از مهمترین ماموریت‌های راهبردی و همیشگی بسیج در تمامی پایگاه‌های مقاومت، تشکیل و تقویت هیأت‌های‌ اندیشه‌ورز است.

آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی افزود: باید نیروهای مخلص و جان برکف بسیج برای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی به نقش آفرینی مشغول باشند.

وی بیان کرد: شناسایی مسائل و مشکلات و کمک به مسئولان برای برون رفت از آنها یکی از کارکردهای مهم هیات‌های اندیشه‌ورز بسیجیان است.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد گفت: بسیج با قدرت در راستای خدمت به مردم و امیدآفرینی هرجا که نیاز باشد رسالت ملی، دینی و انقلابی خود را انجام می‌دهد.

حسین آزادی‌‌نژاد افزود: دشمنان با جنگ ترکیبی و رسانه‌ای خود اهداف و ارزش‌های معنوی را نشانه گرفته‌اند و باید بسیج با درایت به انجام وظایف خطیر خود در بخش‌های مختلف ادامه دارد.

در پایان این نشست تعدادی از اعضای فعال هیأت‌های‌ اندیشه‌ورز بسیجیان شهرستان یزد تجلیل شدند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از