حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد خبر داد:

پذیرایی ۹ موکب اوقاف یزد از زوار اربعین

پذیرایی ۹ موکب اوقاف یزد از زوار اربعین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: امسال نیز طبق سنوات گذشته با برپایی 9 موکب مستقر در مرزهای ایران و عراق  از زوار کربلا پذیرایی خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت‌الاسلام رضا صادقی اظهار کرد: امسال نیز در ایام اربعین همچون سال‌های گذشته آمادگی پذیرایی از زائران که از مسیر چذابه به کربلا می‌روند، هستیم.

وی با بیان اینکه 9 موکب برای پذیرایی از زائران فراهم شده است، گفت: دو موکب در مرز چذابه با نام موکب سیدالشهدا(ع) اوقاف و همچنین موکب العباس امامزادگان مهردشت از ابرکوه، آماده پذیرایی از زائران هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد به مواکب مستقر در کشور عراق اشاره کرد و گفت: موکب امامزاده جعفر(ع) در کربلا جنب مقبره حر، موکب‌الرضا وابسته به آستان مقدس شاهزاده فاضل(ع) در شهرهای کربلا، نجف و کاظمین، موکب جوانان سیدالشهدا مبارکه وابسته به امامزاده عبدالله (ع) بافق و موکب بقعه متبرکه سید عباس(ع) خاتم (ع) میزبان زائران هستند.

صادقی گفت: امسال در مدت 20 روز فعالیت مواکب اوقاف استان یزد برای اسکان، پذیرایی، پخت نان گرم، بهداشتی و استحمام و… زائران برپا شده است.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت موکب‌های وابسته به امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد آغاز شده است، گفت: شنبه آخرین موکب اوقاف از یزد در مرز چذابه و نقطه صفر مرزی برپا شده و آماده خدمت‌رسانی به زائرین است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از