حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
مدیرکل ورزش و جوانان یزد عنوان کرد:

پویش آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به مناسبت هفته‌جوان

پویش آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به مناسبت هفته‌جوان

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از راه‌اندازی پویش مردمی و کمک‌رسان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به مناسبت هفته جوان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «یزد رسا» به نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان یزد، زهیر حاجی حسینی با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته جوان گفت: در هفته جوان برنامه‌های متعددی پیش‌بینی‌شده و در حال اجرا است که یکی از این برنامه‌ها پویش مردمی و کمک‌رسان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است که با محوریت و مشارکت ستاد دیه استان برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد، افرادی که در وقوع جرم انگیزه مجرمانه ندارند؛ اما هم خود به سبب عجز در رد و پرداخت دیون در زندان گرفتار شده‌اند و هم‌خانواده‌های بی‌سرپرست آنان با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند.

وی بیان داشت: از مردم نیکوکار و خیر استان که همیشه نقش پررنگی در این پویش‌ها داشته‌اند، می‌خواهم تا با کمک‌های مالی به این پویش، گامی برای آزادی زندانیان بردارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان داشت: در جشن بزرگ هفته جوان که با حضور  ۴۵۰۰ نفره مردم همراه بود تا میزان ۳ میلیارد ریال در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از سوی خیرین و مردم دارالعباده اهدا شد.

حاجی حسینی اظهار داشت: یکی از پیامدهای بسیار بد زندان آسیب‌هایی است که برای خود شخص و به‌صورت ویژه برای خانواده وی همراه است و با آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از وقوع بسیاری از این آسیب‌ها جلوگیری می‌شود.
 
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از