حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403

گلساپوش جام قهرمانی را بالای سر برد

گلساپوش جام قهرمانی را بالای سر برد

در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی، گلساپوش یزد، حیات داوود گناوه را قاطعانه شکست داد و در یک هفته مانده تا پایان رقابت‌ها، جام قهرمانی را بالای سر برد.

به‌گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و‌ جوانان استان یزد، تیم مقاومت گلساپوش یزد در چهارچوب هفته هفدهم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی، در ورزشگاه سلمان محمودآباد با نتیجه قاطع ۱۲ بر ۲ تیم حیات داوود گناوه را شکست داد و با کسب ۴۴ امتیاز قاطعانه قهرمان لیگ برتر شد و با حضور پارساییان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و دیگر مسئولان، جام قهرمانی را بالای سر بردند.

شاگردان میرشمسی که با برد در هفته شانزدهم، دو هفته مانده تا پایان لیگ، قهرمانی خود را حتمی کرده بودند، برای سومین سال پیاپی وپنجمین بار جام قهرمانی را بالای سر بردند.ی

تیم گلساپوش در هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی از ساعت ۱۸:۱۵ روز شنبه ۱۵ مهرماه میهمان شهرداری بندرعباس است.م

همچنین چادرملوی اردکان با تساوی سه بر سه مقابل پاس جنوبی بوشهر در ضربات پنالتی ،تیم بوشهری را شکست داد و همچنان رده دوم جدول رده بندی را برای خود حفظ کرد.

صدر شیمی یزد دیگر نماینده استان هم در لیگ برتر فوتبال ساحلی در هرمزگان باتساوی چهار بر چهار مقابل تیم فولاد در ضربات پنالتی چهار به سه مقابل میزبان خود مغلوب شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از