حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
عضو شورای اسلامی شهر یزد:

یزدی‌ها حضور در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند

یزدی‌ها حضور در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: مردم فهیم ایران و دارالعباده یزد شرکت در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند و انشاءالله با تمام توان در انتخابات شرکت خواهند کرد.

محمدباقر پارسائیان در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌هایی که جمهوری اسلامی در اختیار ملت ایران قرار داده است این است که مردم سرنوشت خود را با انتخاب و دستان خود رقم بزنند و اگر با دقت کنکاش کنیم می‌بینیم که در برخی از کشورهای همسایه خود این ظرفیت وجود ندارد و جمهوری اسلامی ایران کشوری است که این ظرفیت را در اختیار مردم خود قرار داده است.

وی افزود: در این ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی، مردم در تمام صحنه‌های سیاسی همچون انتخابات حضور پررنگی داشتند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: هنگامی که جریان به سمت دوقطبی بودن پیش می‌رفت نیز حتی شاهد حضور بیشتر و پررنگ‌تر مردم در صحنه‌های سیاسی بودیم.

وی ادامه داد: در این انتخابات نیز همانگونه که مردم فهیم ایران و دارالعباده یزد وظیفه خود می‌دانند و آنگونه که امام راحل اشاره کرده بودند «مردم ایران از مردم عصر پیامبر(ص) بالاتر و آشنا به زمان هستند»، انشاءالله با تمام توان در انتخابات شرکت خواهند کرد و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

پارسائیان با اشاره به ویژگی‌های کاندید اصلح تصریح کرد: کاندید اصلح فردی است که به امور کشور، استان و شهر آشنا باشد، دارای ظرفیت اجرایی باشد و ارتباط مناسبی با دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته باشد تا بتواند قانون‌های روی زمین مانده و یا دارای ضعف را یا به تصویب برساند و یا اصلاح کند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از