حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

یزدی‌ها در سوگ شهادت آیت‌الله رئیسی تجمع می‌کنند

یزدی‌ها در سوگ شهادت آیت‌الله رئیسی تجمع می‌کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مردم دارالعباده یزد امشب در سوگ شهادت رئیس جمهور مردمی آیت‌الله رئیسی و همراهانشان تجمع می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین متوسل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در حادثه سقوط بالگرد از اجتماع مردم دارالعباده یزد به دنبال این واقعه و در سوگ شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراهش خبر داد.

وی ادامه داد: مردم دارالعباده یزد امشب 31 اردیبهشت‌ماه پس از نماز مغرب و عشا به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهادت رئیس جمهور مردمی آیت‌الله رئیسی، عبداللهیان وزیر امور خارجه و دیگر همراهانشان در میدان امیرچقماق یزد تجمع می‌کنند و در سوگ این شهدا خواهند نشست که این مراسم با تلاوت قرآن، مداحی و سخنرانی همراه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد عنوان کرد: مراسم دیگری نیز پس از برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدا در تهران، به عنوان مراسم ترحیم و بزرگداشت شهادت خادم‌الرضا رئیس جمهور شهید و همراهان انقلابی ایشان روز پنج‌شنبه سوم خردادماه در مسجد حظیره یزد با حضور مردم ولایتمدار یزد برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از