حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دبیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در یزد:

۱۳ آبان روز اعلام برائت از مستکبران است

۱۳ آبان روز اعلام برائت از مستکبران است

دبیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در استان یزد گفت: ۱۳ آبان برای ملت ایران روز اعلام برائت خود از مستکبران است.

حمید حکمت در حاشیه مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگار «یزدرسا» با اشاره به ضرورت حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: روز ۱۳ آبان به عنوان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران شناخته می‌شود و با توجه به اهمیت این اقدام در سال ۱۳۵۷ باید همواره جامعه با یادآوری این موضوع نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی آگاه باشند.


دبیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در استان یزد افزود: ۱۳ آبان امسال باید متفاوت‌تر از سال‌های دیگر باشد، زیرا در این روز باید شنوای فریاد دادخواهی مردم مظلوم فلسطین باشیم و به نوعی انزجار خود را از اقدامات وحشیانه رژیم کودک‌کش بعثی نشان دهیم.


وی با بیان اینکه ملت ایران همواره در دفاع از مظلوم برخواسته است، تصریح کرد: باید در این روز حمایت خود را از مردم مظلوم غزه نشان دهیم و نفرت خود را از حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان برسانیم.


حمکت حضور مردم ولایتمدار استان یزد را بیانگر پشتیبانی از نظام، انقلاب و ولایت دانست و عنوان کرد: باید با ایمان قوی در راستای حمایت از آرمان‌های امام راحل گام برداریم تا به دشمن نشان دهیم که باوجود سختی‌ها و مشکلات موجود در کشور باز هم پای کار انقلاب هستیم.


وی ادامه داد: جوانان شجاع ایران اسلامی، با قیام خویش در روز ۱۳ آبان، به مستضعفان آموختند که برای به دست آوردن حقوق از دست رفته خود، باید با ستمگران جهانی مبارزه کنند.


دبیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در استان یزد با اشاره به مقاومت مردم غزه در برابر رژیم جعلی بیان کرد: با توجه به مقاومت ملت غزه و حماس در برابر وقایع فجیع اشغالگران غاصب، راهپیمایی مردم در ۱۳ آبان امسال حال و هوای دیگری دارد و خوشحالیم که امسال پررنگ‌تر از سال‌های گذشته بار دیگر ملت ایران با شعارهای کوبنده خود برائت خود را از دشمنان ابراز و اعلام کردند.


انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از