حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
مسئول بسیج دانشجویی یزد اعلام کرد:

اجرای 40 برنامه انتخاباتی ریاست جمهوری

اجرای 40 برنامه انتخاباتی ریاست جمهوری

مسئول بسیج دانشجویی سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری ۴۰ عنوان ویژه برنامه انتخابات در توسط این ناحیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری «یزدرسا»، اکبر عابدی در نشستی با اصحاب رسانه ضمن اشاره به فرموده رهبر انقلاب اظهار کرد: ضرورت دارد همه طوری عمل کنیم که حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان باشد.

وی با بیان اینکه انتخاب شایسته به‌نوعی تقدیر از رئیس‌جمهور است، ادامه داد: همه می‌دانیم که مشارکت قوی لازمه رسیدن به ایران قو‌ی است؛ با معرفی شاخص‌های انتخاب اصلح و رقم زدن مشارکت حداکثری می‌توان به ایران قوی دست‌یافته و راه شهید جمهور را تداوم بخشید.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه الغدیر استان یزد با اعلام اجرای ۴۰ عنوان ویژه‌برنامه انتخاباتی توسط بسیج دانشجویی یزد اضافه کرد: برنامه‌های مختلفی را برای تحقق اهداف تدارک دیده‌ایم؛ یکی از مکان‌های اصلی برای اجرای ویژه‌برنامه‌ها انتخابات دانشگاه است؛ با وجود ملاحظات فصل امتحانات و فرجه دانشگاهی برنامه‌هایی طراحی شد که فضاسازی انتخابات، برپایی تریبون آزاد، پخش تراکت، برگزاری سخنرانی در خوابگاه‌ها از جمله آن‌ها است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر دانشگاه‌ها در سطح جامعه نیز برنامه‌هایی خواهیم داشت، گفت: طرح اتوبوس انتخابات از جمله برنامه‌های جذابی است که در سطح جامعه با هدف افزایش شورونشاط انتخاباتی اجرا خواهد شد.

عابدی برگزاری تریبون‌های آزاد در سطح شهر به‌ویژه پارک‌ها و میدان‌ها اصلی شهر را از دیگر ویژه‌برنامه‌های انتخابات عنوان کرد و افزود: روز گذشته کارگاه عملیاتی در میدان، با همکاری محلات شهرستان یزد و با همکاری ناحیه شهید منتظر قائم و ناحیه شهید الله دادی با موضوعات مختلف انتخاباتی از جمله گفتمان انقلاب در فضای انتخابات برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، در رابطه با سیاست‌های بسیج دانشجویی استان یزد، اظهار کرد: در استان ۷۳ هزار و ۶۷۰ دانشجو داریم و مخاطبان بسیج دانشجویی عین این تعداد دانشجو است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه عنصر بی‌همتایی که رهبر معظم انقلاب مطرح کردند، دانشجوی انقلابی است، ادامه داد: بنا به فرمان رهبر انقلاب بسیج دانشجویی در این خیمه فرماندهی باید خود جایگاه خود را تعیین کند. برنامه داریم که همه دانشجویان با بسیج دانشجویی انس گرفته و تلاش می‌کنیم در راستای اهداف انقلاب با تمام دانشجویان ارتباط داشته باشیم.

 وی با اشاره به اینکه رهبر کبیر انقلاب تأکید داشتند که بسیج دانشجویی تمام تلاش و توان خود را انجام دهد تا از اسلام و انقلاب دفاع کند، تصریح کرد: بسیج دانشجویی که کارخانه انسان‌سازی است و هدف داریم تا فرد در طول دوران دانشجویی، به رشد ملموسی برسد.

عابدی آحاد دانشجویان را مخاطب بسیج دانشجویی عنوان کرد و گفت: مبدأ تحولات و موتور پیشران بسیج دانشجویی است؛ ازاین‌رو به‌طورجدی وارد عرصه شده و حل مسئله از دانشگاه و جامعه را هدف دارد.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه در دیدار رمضانی رهبر معظم انقلاب با دانشجویان، بحث تربیت مدیران انقلابی مطرح شد تا مدل اداره کشور به‌صورت اسلامی صورت گیرد و در نهایت این مدل در جهان تسری یابد. پرورش مدیران تراز انقلاب اسلامی از جمله سیاست‌هایی است که دنبال می‌کنیم.

وی گفت: دانشجویان بسیجی نقش و مسئولیت را در دوران دانشجویی تمرین کنند تا برای انقلاب اسلامی کادر سازی صورت گیرد؛ البته نبايد نقش رسانه در حل مسائل جامعه و همچنین کادر سازی برای انقلاب اسلامی را نادیده گرفت.

عابدی افزود: بسیج دانشجویی گسترده بوده و طیف بزرگی از جامعه را تحت پوشش خود دارد. در بسیج دانشجویی نیروی انسانی بالقوه‌ای وجود دارد و به این واسطه می‌توان کارهای بزرگی را انجام داد.

وی در مورد برنامه‌های بسیج دانشجویی برای تربیت مدیران انقلابی را یادآور شد و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف با این هدف را در برنامه داریم؛ یکی از این برنامه‌ها که قرار است در تابستان برگزار شود، برگزاری دوره آموزشی فتح الفتوح با شرکت ۴۰۰ دانشجو در مشهد مقدس است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه الغدیر استان یزد گفت: تلاش کرده‌ایم تا افراد بیشتری را در دوره‌های مختلف شرکت دهیم. برای دانشجویان جدیدالورود نیز اردوهایی برگزار می‌شود که به‌نوعی شب قدر بسیج دانشجویی به حساب می‌آید.

وی برپایی اردوهای جهادی در مناطق محروم و آسیب‌دیده در سطح استان و کشور را یادآور شد و افزود: این اردوها برنامه‌ریزی‌شده و قرار است در تابستان‌ انجام شود.

عابدی به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در مناسبات متعدد یادآور شد: قرار است در ایام اربعین موکب دانشجویان حسینیه ایران را در شهر کربلا برپا کنیم تا علاوه بر اعزام کاروان‌های دانشجویی به کشور عراق، میزبان زائران اربعین حسینی نیز باشیم.

وی با اشاره به اینکه ۵۶ درصد مخاطبان بسیج دانشجویی خواهران هستند، تصریح کرد: گسترش مخاطبان بسیج دانشجویی و تربیت نیروی انسانی متخصص از اهداف ما بوده و در بستر فضای مجازی و رسانه نیز این هدف را دنبال می‌کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: رسالت اصلی خود را تربیت مدیران تراز انقلاب اسلامی می‌دانیم و برای دست یافتن به این هدف به هم‌افزایی نیروهای انقلابی احتیاج داریم. امید که شرمنده شهید جمهور و حاج قاسم‌ها نشویم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از