حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان یزد:

آبکش بودن گنبد آهنین به جهانیان ثابت شد

آبکش بودن گنبد آهنین به جهانیان ثابت شد

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان یزد گفت: عملیات وعده صادق ثابت کرد گنبد آهنین آبکشی بیش نیست.

حسن ملک‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به آیه ۶۰ سوره انفال اظهار کرد: ضمن تقدیر از عاملان حمله موشکی سپاه به رژیم غاصب صهیونیستی، این حمله موشکی را مصداق آیه شریفه «و اعدوا لهم مااستطعتم من قوه...» می‌دانیم.

وی با بیان اینکه در ۲۶ فروردین‌ماه جاری سپاه از قدرت برتر جهان رونمایی شد، تصریح کرد: در عملیات تبدیل عین‌الاسد به عین‌الجسد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست و در عملیات وعده صادق به جهانیان ثابت کرد که گنبد آهنین، آبکشی بیش نیست و حقارت رژیم شرور صهیونیستی را بیش‌ازپیش برملا ساخت.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت انجام عملیات وعده صادق، بیان کرد: حمله به سفارت یعنی حمله به خاک یک کشور؛ رژیم غارتگر صهیونیستی حمله‌ای انجام داد و باید در قبال آن حداقل یک سیلی می‌خورد.

ملک‌پور ادامه داد: در حال حاضر ایران یک عملیات تنبیهی را علیه رژیم بدذات صهیونیستی طراحی کرد؛ ولی اگر رژیم شکست‌خورده صهیونیستی دست از پا خطا کنند، جواب دندان‌شکن و پشیمان‌کننده‌ای را دریافت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: کشوری که اقتدار و قدرت دارد، نباید در برابر توهین و تجاوز دشمن سکوت کند؛ می‌دانیم امروز زبان دنیا، زبان قدرت و اقتدار است؛ اگر ایران این اقتدار را خود نشان نمی‌داد، رژیم کودک کش پا از گلیم خود دراز می‌کرد، ازاین‌رو عملیات وعده صادق ضرورت داشت.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان یزد با تأکید بر اینکه همراهی مردم به نظام مشروعیت داده و مؤلفه‌ای از مؤلفه‌های نظام است، تصریح کرد: در همه زمینه‌های کلان، همراهی مردم بسیار مهم است و به ایران قدرت می‌دهد.

وی اضافه کرد: در اوایل انقلاب و شروع جنگ تحمیلی ایران تسلیحاتی نداشت؛ حتی در زمینه تأمین سیم خاردار با مشکل مواجه بودیم، اما با همراهی مردم نجیب و شریف ایران باعث شد تا کشور در زمینه‌های مختلف رشد کرده و به پیشرفت‌های چشمگیری دست یابد.

ملک‌پور تأکید کرد: دشمن تلاش می‌کند تا نا امیدی و یأس را در بین مردم رواج داده و با بزرگنمایی مشکلات و پرداختن به مسائل داخلی، آن‌ها را نسبت به جمهوری اسلامی دلسرد کند. ضرورت دارد در برهه کنونی مردم فهیم ایران با هوشیاری کامل از خود بصیرت نشان داده و با پشتیبانی از ولایت‌فقیه به حفظ اقتدار نظام کمک کنند؛ چراکه اندکی صبر سحر نزدیک است.

وی توصیه کرد: همه مردم همراهی با نظام و پشتوانگی از ولایت‌فقیه را در دستور کار خود قرار دهند تا ایران بتواند بر دشمن فائق آید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از