حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
در یزد رقم خورد؛

آدینه‌ای پرحادثه با ۱۳ مصدوم و یک فوتی

آدینه‌ای پرحادثه با ۱۳ مصدوم و یک فوتی

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد از رخداد سه حادثه با ۱۳ مصدوم و یک فوتی برای امروز جمعه ۱۹ آبان در یزد خبر داد.

سیدحسین طباطبایی در گفتگو با یزدرسا از رخداد سه حادثه با ۱۳ مصدوم و یک فوتی برای امروز جمعه ۱۹ آبان خبر داد و گفت: در حادثه‌ای اعضای یک خانواده یزدی(پدر، مادر و دو فرزند) با مسمومیت مونوکسید کربن در اثر نشت گاز از دودکش آبگرمکن راهی بیمارستان شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس یزد افزود: این حادثه امروز در ساعت ۱۴:۳۶ در بلوار شهید دشتی، خیابان صنعت رخ داد که مصدومان به بیمارستان شهید صدوقی یزد منتقل شدند.

وی گفت: در حادثه‌ای دیگر تصادف پنج وسیله نقلیه شامل سه موتورسیکلت، پراید و مگان در محور میبد- ندوشن، قبل از کارخانه قند میبد ۹ مصدوم به دنبال داشت.

وی ادامه داد: این حادثه امروز در ساعت ۱۷:۱۵ رخ داد که با گزارش آن سه کد آمبولانس به محل اعزام شدند و در نتیجه آن هفت مصدوم حادثه با آمبولانس و دو مصدوم با وسیله شخصی به بیمارستان امام جعفر صادق(ع) میبد منتقل شدند.

طباطبایی اضافه کرد: شنیده‌ها از چگونگی رخداد این حادثه این‌گونه است که دو موتورسیکلت ابتدا با همدیگر برخورد می‌کنند، دو خودرو برای اینکه به موتورسیکلت‌های دچار حادثه برخورد نکنند، بایکدیگر و موتورسیکلت سوم برخورد می‌کنند. 

مدیر روابط عمومی اورژانس یزد با اشاره به مرگ تلخ تعمیرکار جوان در یزد نیز گفت: در ساعت ۱۷:۲۸ امروز جمعه ۱۹ آبان ماه نیز تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه امدادی ۱۱۵، خبر از ایست قلبی_ ریوی جوان تعمیرکار بر اثر گیر افتادن زیر خودروی سواری زانتیا در محل تعمیرگاهی در حوالی محمد آباد یزد داد. 

وی ادامه داد: بلافاصله پس از دریافت خبر، نزدیکترین کد امدادی به محل حادثه اعزام و با رسیدن عوامل اورژانس عملیات احیاء قلبی- ریوی برای مددجو در صحنه حادثه آغاز شد، پس از انجام اقدامات پایه حفظ حیات با رسیدن کد دوم کمک‌کننده به عملیات احیای مددجو با انجام اقدامات تخصصی احیای به بیمارستان شهید صدوقی یزد منتقل شد. 

طباطبایی افزود: متأسفانه علیرغم تلاش بسیار عوامل اورژانس، فوت مددجو در اورژانس بیمارستان صدوقی مورد تأیید قرار گرفت.

وی یادآور شد: علت و جزئیات رخداد حادثه توسط عوامل انتظامی و پزشکی قانونی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از