حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

آمادگی میزبانی از مسابقات بین‌المللی را داریم

آمادگی میزبانی از مسابقات بین‌المللی را داریم

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از آمادگی این استان برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی جام باشگاه‌های آسیایی ۲۰۲۴ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به نقل از روابط‌عمومی ورزش و جوانان استان یزد، زهیر حاجی‌حسینی بیان کرد: استان یزد میزبان بیست‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی جام باشگاه‌های آسیایی ۲۰۲۴ از تاریخ ۱۸ تا ۲۵ شهریورماه است.

وی با اشاره به اینکه باشگاه شهداب میزبان این دوره از مسابقات واليبال آسيايی است، ادامه داد: اعتباری معادل ۲۵ میلیارد تومان برای استانداردسازی ورزشگاه ۶ هزار نفری شاهدیه اختصاص یافت؛ سالن استاندارد‌های لازم را دارد و برگزاری مسابقات در سالن ۶ هزار نفری شاهدیه است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: سالن شهید صدوقی و سالن شهدای نعیم‌آباد هم سالن‌های تمرینی هستند که بازسازی و بهسازی آن در دستور کار بوده و سالن‌ها آماده برگزاری مسابقات است. 

حاجی حسینی گفت: از ۱۸ تا ۲۵ شهریورماه هشت تیم از سراسر آسیا در استان يزد حضور دارند و نمایندگان ايران نیز، تیم فولاد سیرجان و شهداب هستند که امیدواریم با تمهیدات و همراهی مسئولان به بهترین‌وجه میزبان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: هیچ نگرانی برای برگزاری مسابقات نداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: سایت خرید بلیت، به‌زودی اعلام می‌شود و به‌زودی شاهد نصب المان‌های برگزاری مسابقات و اطلاع‌رسانی بیست‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی جام باشگاه‌های آسیایی ۲۰۲۴  در سطح شهر خواهیم بود.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از