حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد مطرح کرد:

ابتکار چاشنی رژه اقتدار امسال نیروهای مسلح یزد

ابتکار چاشنی رژه اقتدار امسال نیروهای مسلح یزد

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد گفت: امسال نیز همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم رژه اقتدار یگان‌های نمونه نیروهای مسلح نظامی و انتظامی استان یزد با نوآوری و ابتکارات خاص برگزار می‌شود.

سرهنگ سیداحمد دهقان‌حسینی در گفتگو با یزدرسا، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و همچنین گرامیداشت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس، گفت: همزمان با فرا رسیدن 31 شهریورماه و اولین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم رژه اقتدار یگان‌های نمونه نیروهای مسلح نظامی و انتظامی استان یزد با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئولان ارشد استان، نماینده مردم یزد در مجلس و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار می‌شود. 

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح در تمامی شهرستان‌های یزد به‌طور هم‌زمان برگزار می‌شود، ادامه داد: این مراسم در یزد ساعت 8 صبح روز جمعه 31 شهریورماه در بلوار دفاع مقدس در منطقه صفائیه به مدت دو ساعت برگزار می‌شود و حضور عموم مردم با تمهیداتی که اندیشیده شده در این مراسم آزاد است که مردم دارالعباده و علاقمندان برای حضور در این مراسم می‌توانند از مسیرهایی که پلیس راهور تعیین می‌کند در ساعت 7 و 30 دقیقه صبح و قبل از شروع مراسم در محل حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه رژه امسال با نوآوری و ابتکارات خاص نسبت به سال‌های گذشته اجرا می‌شود، افزود:در این مراسم یک گروهان از خواهران با در دست داشتن کالسکه فرزند خود حمایت از فرزندآوری و جوانی جمعیت را به نمایش می‌گذارند و گروهان دیگری نیز در محکومیت اهانت دولت های غربی به قرآن کریم با در دست داشتن قرآن در این مراسم رژه می‌روند.

دهقان‌حسینی رژه گروهان عشایری را از دیگر ابتکارات مراسم رژه نیروهای مسلح یزد عنوان کرد و ادامه داد: یک گروهان عشایری از شهرستان‌های ابرکوه و خاتم اعم از مرد و زن با لباس محلی در مراسم اقتدار نیروهای مسلح امسال استان شرکت دارند.

وی اضافه کرد: گروهان روحانیون و طلاب استان، گروهان نمونه باستانی‌کاران استان و همچنین گروهان نمونه سلاح‌کشی از گردان فاتحین نیز اقتدار خود را در این مراسم به نمایش می‌گذارند و در حاشیه این مراسم گروهی نیز با اجرای حرکات ورزشی، رزمی و راپل توان رزمی خود را در مقابل عموم مردم به نمایش می‌گذارند.

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد گفت: پس از اجرای رژه پیاده نیروهای نظامی و انتظامی استان، رژه موتوری و خودرویی سپاه، ارتش و فراجا، رژه خودروهای تاکتیکی و ضد اغتشاش یگان امنیتی و...   به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از