حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد:

اجرای ۱۰ طرح تبیینی و تربیتی ویژه دانش‌آموزان

اجرای ۱۰ طرح تبیینی و تربیتی ویژه دانش‌آموزان

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد گفت: امروزه در کنار مساله آموزش نیاز به ایجاد یک جریان تبیینی و تربیتی توسط مجموعه های مردمی و دولتی احساس می‌شود که نیاز به بررسی این موضوع وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری یزدرسا به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، حجت الاسلام سید محمدناصر حیدری گفت: امروزه در کنار مساله آموزش نیاز به ایجاد یک جریان تبیینی و تربیتی توسط مجموعه‌های مردمی و دولتی احساس می‌شود و برای این منظور با تلاش مجموعه‌های مردمی قرارگاهی با عنوان تبیین و تربیت دانش‌آموزی استان در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یزد شکل گرفته تا با کمک ارگان‌هایی همچون آموزش و پرورش به یکی از اساسی‌ترین مسوولیت‌ها یعنی جهاد تبیین بپردازد.

 رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه تعدادی از مجموعه‌های تربیتی و دانش‌آموزی برای اجرای این طرح‌های تبیینی و تربیتی پا به عرصه گذاشتند، گفت: اجرای با کیفیت این طرح‌ها در گرو حمایت هر چه بیشتر از سوی مجموعه‌های دولتی و شهرداری است.

وی افزود: در این قرارگاه ۱۰ طرح عملیاتی از جمله اردوهای فصل رویش، دوره بچه‌های حاج قاسم، عملیات شهید فخری زاده، اردوهای راهیان پیشرفت، اردوهای جهادی، کرسی‌های آزاداندیشی و پویش‌های کتابخوانی در حال اجراست و با تایید کمیسیون فرهنگی، مقرر شد شهرداری در راستای حمایت از طرح‌های مذکور در حوزه تبیین و تربیت، حداکثر مشارکت لازم را با این مجموعه‌ها داشته باشد.

حیدری در پایان با تصریح بر اینکه اجرای درست و به موقع این طرح‌ها موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهد شد، عنوان کرد: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آماده دریافت سایر طرح‌های فاخر تبیینی و تربیتی نیز خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از