حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
استاندار جدید از ظرفیت نمایندگان استفاده کند
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس:

استاندار جدید از ظرفیت نمایندگان استفاده کند

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: هرکدام از نمایندگان استان یزد دارای ظرفیت‌های فراوانی هستند که استاندار یزد می‌تواند برای پیشبرد برنامه‌های خود از این ظرفیت‌ها استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، سید جلیل میرمحمدی در مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد که با حضور مدیران استان و معاون سیاسی وزیر کشور صبح امروز در محل سالن شهید منتظر قائم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: موضوع بی‌عدالتی در استان یزد باید اصلاح شود ولی نباید این اصلاح منجر به بی‌عدالتی دیگری شود.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی که با ناترازی انرژی، ناپایداری ارز و بازار رو‌به‌رو هستیم، باید برای فعالانی که با تمام وجود وارد عرصه شده‌اند، احترام قائل باشیم و این مسیر در طول سه سال گذشته به وقوع پیوست.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در کنار اهمیت دادن به فعالان اقتصادی باید به موضوع کارگران نیز اهمیت داده شود، زیرا اگر کارگر نباشد، اشتغال و فعالیت اقتصادی ادامه پیدا نخواهد کرد.

وی ادامه داد: در دوران‌ گذشته جوانان این استان به خارج استان و حتی کشور مهاجرت می‌کردند، ولی امروز این مشکل را نداریم وامروز دچار مشکل دیگری شده‌ایم؛ امروز نخبگان و نیروهای متخصص در حال مهاجرت از استان هستند و کارگران در حال کوچ به یزد هستند و اینباعث به وجود آمدن ناترازی‌های خواهد شد. 

میرمحمدی افزود: باید برای رفع این معضل جلوی استقرار بسیاری از صنایع گرفته شده و در عوض استان یزد باید محل استقرار صنایع سبز شود.

وی با تأکید بر اینکه دو شهرستان تفت و مهریز جمعیت کمی دارند، ولی در روز‌های پایانی هفته این جمعیت چندین برابر می‌شود، تأکید کرد: تمام امکانات این دو شهرستان بر اساس جمعیت اولین در نظر گرفته شده که همین موضع چالش‌های متعددی را برای مردم ایجاد کرده است و باید در این زمینه، حتماً عدالت در تخصیص بودجه لحاظ شود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: هرکدام از نمایندگان استان یزد دارای ظرفیت‌های فراوانی هستند و اقای فاطمی از این ظرفیت استفاده کرد و توانست بدرخشد؛ اقای بابایی شما هم استفاده کنید.

وی ادامه داد: امیدوارم وزارت کشور و دولت چهاردهم از ظرفیت آقای فاطمی استفاده کند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از