حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس جامعه هتل‌داران یزد:

استاندار فعلی یزد فراجناحی عمل کرد

استاندار فعلی یزد فراجناحی عمل کرد

رئیس جامعه هتل‌داران یزد گفت: داشتن تخصص ، احاطه کامل به ظرفیت‌ها و چالش‌های استان و سابقه اجرایی برای کارآمدی استاندار ضرورت دارد.

سید امیر ناصر طباطبایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» در رابطه با ویژگی‌هایی که استاندار یزد باید دارا باشد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین صفاتی که مدیریت ارشد استان باید داشته باشد، شجاعت است. 

وی ادامه داد: اگر استانداری شجاعت لازم را برای بیان حقایق و ایستادن پای کار آن چیزهایی که برای توسعه و پیشرفت استان لازم است، نداشته باشد، نمی‌تواند برای استان کاری مفید انجام دهد. 

 رئیس جامعه هتل‌داران یزد شناخت کامل ظرفیت‌ها و پتانسیل استان و حل مشکلات موجود در استان، بنا به اولویت، را از انتظارات مردم از استاندار عنوان کرد و افزود: احاطه داشتن کامل به ظرفیت‌ها و چالش‌های استان و داشتن برنامه مدون برای هر کدام از ضروریات استاندار است.

وی با بیان اینکه کشور ما در حوزه‌های مختلف با بحران و مشکلات زیادی روبرو است، گفت: همه بر مشکلات موجود از جمله کمبود بودجه و ... واقف هستیم؛ مهم آن است که کسی سکان استانداری یزد را در دست بگیرد تا بتواند در این وضعیت بحرانی، برنامه و راهکارهای اجرایی و عملیاتی برای حل مسائل استان داشته باشد.

طباطبایی تصریح کرد: استاندار یزد باید به تخصصی کار کردن اعتقاد داشته باشد.

 رئیس جامعه هتل‌داران یزد با بیان اینکه استاندار یزد باید نسبت به مسائل گردشگری نیز شناخت داشته باشد، ادامه داد: گردشگری جزو سه اولویت اول استان یزد است؛ ضرورت دارد استانداری که قرار است بر روی کار بیاید برای توسعه گردشگری استان برنامه‌ای جامع و کامل در همه بخش‌های آن داشته باشد.

وی در رابطه با تاثیر بومی بودن یا نبودن استاندار گفت: بومی بودن شرط لازم است اما شرط کافی نیست؛ تجربه نشان داده است، مسئولانی را در استان داشته‌ایم که موفق عمل کرده‌اند. بومی‌بودن بعد از اولویت‌های تخصص و سابقه اجرایی قرار دارد.

طباطبایی با اشاره به عملکرد فراجناحی استاندار فعلی یزد در حوزه گردشگری تصریح کرد: مقام ارشد استان یزد باید از جناح‌گرایی پرهیز کرده و گزینش نیروها را با نگاه به حل مسائل استان انجام دهد؛ در واقع حل مسائل استان برای استاندار و دستگاه‌های اجرایی اولویت باشد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از