حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
عضو شورای اسلامی شهر یزد مطرح کرد:

استفاده از توانمندی محلات در کنترل آسیب‌های اجتماعی

استفاده از توانمندی محلات در کنترل آسیب‌های اجتماعی

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: استفاده از توانمندی‌های نهادهای اجتماعی محلات در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌تواند موثر و تکمیل کننده باشد.

به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد؛ احمد ترکمانی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری‌های بیشتر در بحث پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با آموزش‌و‌پرورش، اظهار کرد: استفاده از توانمندی‌های دفاتر تسهیلگر محلی و نهادهای اجتماعی محلات از جمله هیئت امنای مساجد، پایگاه های بسیج، پایگاه‌های سلامت، معتمدین و خیرین در جلوگیری از آسیب های اجتماعی می تواند موثر و تکمیل کننده باشد.

 

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: برای اینکه جامعه‌ای عاری از آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم، لازم است موانع پیش روی را در جامعه پاکسازی کنیم و این وظیفه تمامی نهاد‌ها و سازمان هاست که نقش خود را به درستی ایفا نمایند.

وی ادامه داد: آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان و جوانان به خصوص در محلات آسیب دیده شهر، عامل مهمی در زمینه ارتقای سلامت روانی جامعه است.

ترکمانی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی توانمندسازی با نگاه جهادی و انقلابی در موضوعات اجتماعی نیز برای جامعه هدف در دستگاه‌های مختلف شهر یزد می‌تواند اقدام مؤثری در کنترل آسیب‌های اجتماعی باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از