حالت تاریک
یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد خبر داد:

استقبال دانش‌آموزان یزدی از طرح ملی نجات آب

استقبال دانش‌آموزان یزدی از طرح ملی نجات آب

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد، از شرکت ۵۹ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز یزدی، در طرح ملی نجات آب «داناب» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از جواد محجوبی، با بیان اینکه طرح ملی نجات آب ویژه دانش‌آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم دوره متوسطه است، گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بیش از ۵۹ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز، در ۳۳۹ مدرسه از ۱۴ منطقه استان یزد، در این طرح شرکت کردند. 

وی افزود: هفتمین دوره طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب «داناب» از ۱۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در سطح مدارس دوره اول متوسطه سراسر استان آغاز به کارکرد. 

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد همچنین ابراز کرد: با ابتکار سازمان جهاد دانشگاهی «مشاور طرح در استان» در هفتمین سال اجرای این طرح برنامه‌های متنوعی شامل، برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین با موضوع آب، تهیه و طراحی ویدئوکلیپ‌های آموزشی، برگزاری مسابقات الکترونیکی از محتوای ویدئوکلیپ‌ها، برگزاری مسابقات سه رشته‌ای و رویداد سما «سپاس مادرانه آب» در دستور کار قرار گرفت. 

محجوبی در ادامه با بیان اینکه همه مسابقات، موضوعات و محتوا‌های آموزشی با موضوع آب است، گفت: در مسابقات سه رشته عکاسی، نقاشی و تئاتر کاغذی، مجموع ۱۵۵۰ اثر از دانش‌آموزان ۳۳۹ مدرسه به دبیرخانه هفتمین دوره طرح نجات آب استان یزد ارسال شد که از این تعداد، ۱۳۲۰ اثر به مراحل پایانی راه یافتند. 

وی همچنین در پایان اظهار داشت: برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین از طرح ابتکاری استان یزد در این طرح ملی بوده است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از