حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
چراغ راه؛

اسلام نعمتی براى همه مسلمين جهان است

اسلام نعمتی براى همه مسلمين جهان است

شهید منیر کاوری زاده ۱۲ اسفند ۱۳۵۰ در شهر کوت عراق به دنیا آمد و سرانجام ۲۷ فروردین ۱۳۶۷ در عملیات بیت‌المقدس در منطقه شاخ شمیران به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»  شهید منیر کاوری زاده ۱۲ اسفند ۱۳۵۰ در شهر کوت عراق به دنیا آمد. پدرش رحمان بود. آنها در زمان جنگ ایران و عراق به ایران مهاجرت کردند و در شهر خرمشهر ساکن شدند. پس از مدتی به یزد مهاجرت کردند و در کارخانه ریسندگی مشغول به کار شد. سپس به دعوت امام خمینی (ره) لبیک گفت و راهی جبهه‌های جنگ شد. سرانجام ۲۷ فروردین ۱۳۶۷ در عملیات بیت‌المقدس در منطقه شاخ شمیران به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای علی ابن جعفر به خاک سپرده شد.

 در بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

اطاعت ولی‌امر مسلمین واجب است. ما در اين دولت اسلامى زندگى مى‌كنيم پس واجب است از اين جمهورى اسلامى دفاع كنيم. ما از ولایت‌فقیه و نايب برحقش امام خمينى دفاع مى‌كنيم. اسلام محمدى. ما ضد ظلم و از مظلومين دفاع مى‌كنيم. چون ما مظلوم بوديم. من از تمام مسلمانان مى‌خواهم وحدت اسلامى را حفظ كنند و از اسلام دفاع كنند. چون كه اسلام نعمتی براى همه مسلمين جهان است.
مادر گرامى: سلام و درود من بر شما كه هميشه به ياد من هستيد و من از خدا سپاسگزارم كه در راه مستقيم هدايت نمود پس از اينكه غافل بوديم. عزيزم: من به تو افتخار مى‌كنم كه مادرى دارم تمام سختيها براى تربيت من تحمل نمود و به ما تربيت قرآن ياد داديد. من از خداى بزرگ مى‌خواهم كه صبور باشيد. و هميشه سختيها را تحمل كنيد كه اجر شما را با خدا و پيامبر.
مادر گرامى: اگر من شهيد شدم از شما مى‌خواهم كه صبور باشيد و همچنين شكيبا باشد كه من در راه خدا شهيد شدم در راه ائمه اطهار. من در راه امام حسين(ع) شهيد شدم چون امام حسين(ع) سرور شهيدان بود.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از