حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل اوقاف استان یزد خبر داد:

اعزام ‌‌‌۸۰زائراولی به مشهد از عواید یک موقوفه

اعزام ‌‌‌۸۰زائراولی به مشهد از عواید یک موقوفه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اعزام ۸۰ زائر اولی از عواید موقوفه حاج ابوالقاسم رشتی استان یزد به مشهد مقدس در قالب دهمین دوره طرح زائران حرم رضوی خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا» با بیان اینکه در راستای اجرای ‌امینانه نیت موقوفه حاج ابوالقاسم رشتی، دهمین دوره طرح زائران حرم رضوی در حال اجرا است، اظهار کرد: دهمین دوره طرح زائران حرم رضوی با هدف تکریم جامعه هدف به‌ویژه زائر اولی‌ها در قالب دو دوره سه روزه در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد مقدس برگزار می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد ادامه داد: در دو دوره ۸۰ نفر اعزام خواهند شد که در دوره اول از ۱۰ تا ۱۳آبان ماه، تعداد ۴۰ زائر و دوره دوم از ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه نیز ۴۰ زائر حضور خواهند داشت.

 

وی گفت: اخذ سند برای موقوفه‌های استان یزد یکی از برنامه‌هایی است که اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد به‌طور جد دنبال می‌کند؛ در سال جاری بخشی از موقوفه حاج ابوالقاسم رشتی دارای سند شد؛ موقوفه حاج ابوالقاسم رشتی شامل ۶ پلاک بوده که سه سند آن صادر شده است.

 

صادقی با بیان اینکه موقوفه حاج ابوالقاسم رشتی ۶۰ نیت دارد که برای اجرای این نیات لازم است حقوق موقوفه پرداخت شود، تصریح کرد: این موقوفه در بلوار دانشجو واقع شده است؛ راه‌آهن شهر یزد و بیش از ۵۵ دستگاه دولتی بر روی موقوفه حاج ابوالقاسم رشتی مستقر هستند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از