حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل اقتصادی استانداری یزد خبر داد:

افزایش 25 درصدی قیمت نان در یزد به زودی

افزایش 25 درصدی قیمت نان در یزد به زودی

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد خبر از افزایش 25 درصدی قیمت نان در استان یزد در چند روز آینده داد.

محمدرضا پاکدل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزد رسا»، با اشاره به اینکه قیمت نان در برخی استان‌ها از جمله یزد که قیمت پایه نان در آن استان به نسبت دیگر استان‌ها پائین‌تر بوده است به‌زودی دچار تغییراتی خواهد شد، اظهار داشت: بسیاری از پارامترهایی که بر روی قیمت نان تأثیرگذار بوده دچار تغییراتی شده است که می‌طلبید تغییراتی در سطح قیمت نان ایجاد تا حقوق نانوایان پایمال نشود و در ضمن منجر به تعطیلی و رهاکردن این شغل توسط نانواها نشود؛ بنابراین به‌صورت متمرکز و کشوری تصمیم به افزایش قیمت نان در برخی استان‌ها گرفته شده است.

وی ادامه داد:  تمام پارامترهایی که بر روی قیمت نان تأثیر دارد به‌صورت دقیق در سطح استان یزد مورد تجزیه‌وتحلیل قرار گرفته است و قیمت‌های پیشنهادی به وزارت کشور اعلام شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با بیان اینکه حداکثر افزایش قیمت نان در استان یزد 25 درصد خواهد بود گفت: به زودی و پس از تائید وزارت کشور، این تغییرات در زمینه نان در سطح استان اعمال خواهد شد که احتمالا این اتفاق ظرف چند روز آینده به وقوع خواهد پیوست.

پاکدل افزود: این افزایش قیمت برای انواع نان متفاوت خواهد بود و نان‌هایی که به‌صورت ماشینی و عمده و بدون نیاز به کارگر پخت می‌شود افزایش قیمت کمتری نسبت به نان‌های سنتی که کیفیت بالاتری هم دارند خواهد داشت.

مدیرکل دفتر هماهنگی اقتصادی استانداری یزد گفت: به‌طورقطع بازرسی‌ها و مراقبت لازم انجام تا حقوق مردم نیز در این میان پایمال نشده و کمترین فشار به آنها وارد بشود و درعین‌حال شاهد کاهش برخی از تخلفات در سطح نانوایی‌ها باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از