حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
مدیرکل فرودگاه‌های یزد خبر داد:

افزایش 60 درصدی پروازهای اربعین در فرودگاه یزد

افزایش 60 درصدی پروازهای اربعین در فرودگاه یزد

مدیرکل فرودگاه‌های یزد با اشاره به جابجایی ۲ هزار و ۸۰۶ زائر اربعین از فرودگاه بین‌المللی یزد گفت: امسال تعداد پروازها در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری یزدرسا به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های یزد کمال دهقان منشادی گفت: شرکت‌های هواپیمایی از جمله یزد ایر و کاسپین زائران یزدی را در این مسیر جابه‌جا کردند.

وی افزود: در روزهای ۲۷ مرداد ماه لغایت ۱۸ شهریورماه تعداد ۲۰ سورتی پرواز ویژه ایام اربعین حسینی در فرودگاه بین المللی یزد انجام شد که این آمار در سال گذشته ۸ سورتی پرواز بود.

دهقان منشادی بیان داشت: اولویت مهم اداره کل فرودگاه های استان یزد در عملیات پروازهای اربعین خدمت رسانی شایسته به زائران بود از همین رو با همکاری و هماهنگی میان ارگان های نظامی و انتظامی مستقر در این مجموعه و از طریق اختصاص گیت های ویژه برای بازرسی و کنترل گذرنامه زائران، تلاش کردیم تا خدمات مناسبی را به این عزیزان ارائه کنیم.

وی افزود: انجام پذیرایی از زائران و مسافران، برپایی موکب در ترمینال شماره دو ،اجرای برنامه های فرهنگی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بخشی از تسهیلات ویژه فرودگاه بین المللی یزد در عملیات پروازهای اربعین بود.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از