حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز:

امپراتوری دروغ هرچه بخواهد روایت می‌کند

امپراتوری دروغ هرچه بخواهد روایت می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز گفت: دشمنان ایران اسلامی با استفاده از رسانه‌هایی که در اختیار دارند، هرچه بخواهند روایت می‌کنند و این باعث شکست و بی‌اعتباری آنان شده است.

مهدی مصدق در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا» با بیان اینکه دشمن همیشه، به‌ویژه در سال‌های اخیر که مردم بیشتر با رسانه‌ها در ارتباط هستند، جنگ رسانه‌ای بزرگی علیه ایران به راه انداخته است، اظهار کرد: در این برهه زمانی روشنگری و در نهایت بصیرت مردم نقش عمده‌ای در بی‌اعتبار سازی رسانه‌های دشمن دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز ادامه داد: با بالا بردن هرچه بیشتر سطح سواد رسانه‌ای ملت ایران می‌توانیم، کشور را از گزند دشمن در جنگ ترکیبی به راه افتاده در امان داریم.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در آشوب‌های سال گذشته عنوان کرد: متأسفانه در جریان فوت مهسا امینی روایت اول از این رخداد را دشمن داشت و این باعث به وجود آمدن ناآرامی‌ها در کشور شد؛ اما در ادامه به‌واسطه روشنگری رسانه‌های همسو با نظام جمهوری اسلامی و بصیرتی که مردم از خود نشان دادند، دشمن در رسیدن به اهداف خود که برای این آشوب‌ها در نظر داشت، ناکام ماند.

مصدق با اشاره به‌ضرورت آگاه‌سازی مردم تصریح کرد: به‌واسطه همین آگاه‌سازی‌ها بوده است که توانستیم دشمن را در روایت سازی دروغ رسوا و بی‌اعتبار کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز رمز پیروزی ایران در مراحل مختلف را وحدت و همدلی عنوان کرد و افزود: هر جا از خود اتحاد نشان داده‌ایم، دشمن حساب کار دستش آمده و مأیوسانه به گوشه‌ای خزیده است؛ برای همین موضوع همراه در تلاش است تا بین اقوام و گروه‌های مختلف در کشور تفرقه بیفکند.

وی گفت: ایران قوی در سایه آگاهی، بصیرت، داشتن سواد بالای مردم در عرصه‌های مختلف عمومی به‌ویژه سواد رسانه‌ای و در نهایت با اتحاد هرچه بیشتر پایدار خواهد ماند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از