حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
استاندار یزد عنوان کرد:

انتخابات سنگر کشور در برابر تهدیدات

انتخابات سنگر کشور در برابر تهدیدات

استاندار یزد انتخابات را در حکم سنگری برای کشور در برابر انواع تهدیدات برشمرد و گفت: هر چقدر که میزان ایستادگی مردم پای آرمان‌های یک مملکت بیشتر باشد، دشمنان آن کشور ناامیدتر خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» به نقل از روابطعمومی استانداری یزد، جشن بزرگ «حضور» با حضور استاندار یزد، جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم و با هنرنمایی بهمن هاشمی، فریدون آسرایی و جمعی دیگر از هنرمندان استانی و کشوری در محل سالن چندمنظوره وحدت یزد برگزار شد.

استاندار یزد در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و دانشجوی شهید «امیرحسین قربانی بهابادی» از تمامی دستاندرکاران برگزاری این جشن بزرگ قدردانی کرد.

مهران فاطمی در ادامه انتخابات را در حکم سنگری برای کشور در برابر انواع تهدیدات برشمرد و گفت: هر چقدر که میزان ایستادگی مردم پای آرمانهای یک مملکت بیشتر باشد، دشمنان آن کشور ناامیدتر خواهند شد.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات برای ناامیدی دشمن و قطع دست بدخواهان کشور، تصریح کرد: مسئله انتخابات مهمتر از گلایهمندیهای به حق ما در حوزه اقتصاد و معیشت است و با وجود همه مشکلات باید پای وطن بایستیم.

استاندار یزد با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات، ایستادگی تمامقد برای آبوخاک و ناموس و عزت و شرف مملکت است، خاطرنشان کرد: همه ما یازدهم اسفندماه برای عزت وطن، انقلاب، اسلام و همه ارزشهای کشور پای صندوقهای رأی حضور پیدا خواهیم کرد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از