حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد:

انقلاب اسلامی حرکتی بر مدار جبهه انبیاء

انقلاب اسلامی حرکتی بر مدار جبهه انبیاء

استاد حوزه و دانشگاه گفت: انقلاب اسلامی بخشی از درگیری جبهه انبیاء(ع) و در مقابل فراعنه است.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»، آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری در نشست سنت‌های فتح با موضوع تاثیر مشارکت در انتخابات در فتح ملی با اشاره به اهمیت انتخابات و تاثیر آن در مسائل داخلی و منطقه‌ای اظهار کرد: این انتخابات قدرت نظام در برابر جریان‌های براندازی که منافع ملی را نمی‌خواهند را افزایش می‌دهد و در مواضع جهانی نیز قدرت جمهوری اسلامی را نشان خواهد داد.

وی افزود: مغالطه دشمن در روایت بی‌اثر بودن حضور مردم در صحنه انتخابات یک موضوع غلط است و مردم شریف ایران باید به توصیه امام راحل مبنی بر رصد کردن نیت و اقدامات دشمن در سطح جهانی و منطقه‌ای عمل کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شیطان بزرگ و ایادی آن تلاش دارند تا روایت انقلاب و تاثیر آن را تحریف کنند، گفت: دشمن تلاش دارد تا مردم را مایوس کند و با این تحریف‌ها مانع حضور پررنگ مردم در انتخابات شوند.

وی با اشاره به چرایی حضور در انتخابات تصریح کرد: باید روند پیشرفت انقلاب اسلامی را بررسی کرد و باید بدانیم اگر در این مسیر پیشرفت و رشدی رخ داده است به علت حضور مردم در تمام مسائل مهم کشور است.

میرباقری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در مقیاس ملی، منطقه‌ای و جهانی تاثیر زیادی داشته است، تصریح کرد: دشمنان ما بیش از دوستان ما به این قدرت و نقش او در معادلات جهانی معتقد هستند و به همین دلیل تلاش دارند تا اقتدار انقلاب اسلامی را با جنگ رسانه‌ای و شناختی تحریف کنند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی را از دید مارسیستی و مدرن می‌توان تحلیل کرد، اما تحلیل انقلاب اسلامی با ادبیات اسلامی بیانگر آن است که انقلاب اسلامی بخشی از درگیری جبهه انبیاء(ع) و در مقابل فراعنه است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه انبیاء(ع) برای تحقق ظهور قیام کردند، گفت: حرکت انبیاء(ع) به سمت جامعه عصر ظهور بود و با ظهور کلمه تامه مقید عالم، عالم دیگری می‌شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک حرکت مومنانه در مقابل نظام‌های استکبار و شیطانی برای رسیدن به عصر ظهور است.

میرباقری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه رسانه‌های غرب در صدد پوشاندن تصمیم غرب در راستای حمله به جهان اسلام است، گفت: غرب به صورت همه‌جانبه با ما جنگید و تلاش کرد تا با گسست قومی و جنگ نظامی، تحریم اقتصادی سنگین و حمله نظامی گسترده در منطقه تلاش داشتند تا به جهان متذکر شوند که خود قدرتمند هستند.

وی تصریح کرد: پس از حضور بیش از 20 سال آمریکا و جنگ سرشار از خشونت آن در عراق و افغانستان امروز به فضل الهی جبهه مقاومت مقتدرانه در برابر این جنگ‌های ناجوانمردانه ایستاده است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شکست دشمن در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و ... عنوان کرد: دشمن تلاش دارد تا با جنگ رسانه‌ای و شناختی فضایی علیه جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند، اما در پشت صحنه ایران را بدیل و رقیب خود می‌دانند.

وی انقلاب اسلامی را حرکتی بر مدار جبهه انبیاء(ع) دانست و عنوان کرد: برای رسیدن به این قله سختی‌های بسیاری در مسیر رسیدن به عصر ظهور وجود دارد که این دشواری‌ها سختی مسیر و تدبیر خداوند برای رشد ما است.

میرباقری در پایان گفت: اینکه می‌گوییم سختی‌های مسیر برای رشد انسان‌ها است به این معنا نیست که چشم برروی موارد و مشکلاتی که از آسیب‌های فساد است ببیندیم و باید در مقابل این آسیب‌ها بایستیم و مانع از گسترش آن شویم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از