حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

برخی نامزدها برخلاف قانون اعلام پیروزی می‌کنند

برخی نامزدها برخلاف قانون اعلام پیروزی می‌کنند

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت:از زمان شروع رأی‌گیری در انتخابات متاسفانه برخی نامزدها اعلام برنده بودن دارند که این اقدام خلاف قانون است.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا»، علی‌اکبر عزیزی با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان یزد مستقر در استانداری یزد گفت: روند بسیار خوبی بر برگزاری انتخابات در استان یزد برقرار است  و‌ حضور خوب مردم را در پای صندوق‌های رأی با توجه به وضعیت جوی در استان داریم‌.

وی ادامه داد: با وجود سرد بودن هوا، مسدود بودن مسیرها با توجه به بارش برف و ... تمام تمهیدات اندیشیده شد و انتخابات با حضور ۱۴ هزار عوامل اجرایی، نظارت و ... با صحت و سلامت در حال انجام است و شعب سیار نیز مکان‌های تعیین شده را طی کرده و آرای مردم را دریافت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات استان یزد عنوان کرد: حدود یک ساعت به پایان رأی‌گیری ساعت ۱۸ باقی مانده است و بنا به تشخیص وزارت کشور و هماهنگی با شورای نگهبان در صورت صلاحدید انتخابات تمدید خواهد شد و ما منتظر دستور و اطلاعیه ستاد انتخابات کشور هستیم. 

وی‌ با اشاره به تخلفات انتخاباتی عنوان کرد: از زمان شروع رأی‌گیری در انتخابات متاسفانه برخی نامزدها اعلام برنده بودن دارند که این اقدام خلاف قانون است و درخواست داریم نامزدها  و‌  هواداران آنها پیش‌بینی در مورد انتخابات نداشته باشند، شمارش آرا پس از انتخابات انجام می‌گیرد و آنچه مردم در انتخابات رقم زدند همان آمار اعلام خواهد شد و نباید اذهان مردم را در این زمینه مشوش کرد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از