حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
فرماندار شهرستان تفت خبر داد:

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در ۳۵نقطه شهرستان تفت

برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در ۳۵نقطه شهرستان تفت

فرماندار شهرستان تفت از برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه در بیش از ۳۵ نقطه این شهرستان خبر داد.

علی دهقان‌نیری در حاشیه راهپیمایی روز ۱۳ آبان و در گفتگو با «یزدرسا» با اشاره به آمادگی شهرستان تفت برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز ۱۳ آبان اظهار کرد: شهرستان تفت همانند سایر شهرستان‌های استان و کشور برنامه‌ریزی‌های لازم را برای اجرای هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز ۱۳ آبان انجام داده است.


فرماندار شهرستان تفت افزود: در سه شهر مرکز بخش و مرکز شهرستان، شهر تفت، شهر نیر و شهر بخ و در ۱۰ مرکز دهستان و ۲۲ روستای دارای سکنه بالای ۴۰۰ نفر برنامه‌ریزی این راهپیمایی انجام شده و در سایر روستاها که جمعیت کمتری دارند، برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام راهپیمایی در مدرسه آن روستا صورت گرفته است تا راهپیمایی روز استکبارستیزی در تمام سطح شهرستان به خوبی انجام شود.


وی ادامه داد: در مرکز شهرستان، از مقبره شهید گمنام واقع در پارک مرکزی شهر برنامه راهپیمایی روز ۱۳ آبان اغاز خواهد شد و تا مسجد قدس ادامه خواهد یافت.


دهقان‌نیری گفت: در تمام شهرستان شروع مراسم از ساعت ۹ صبح است و تا زمان اقامه نماز ظهر ادامه نیز خواهد یافت.


فرماندار شهرستان تفت حضور مردم در این راهپیمایی را برگرفته از آگاهی بسیار آنها نسبت به مسائل روز دانست و عنوان کرد: حضور پرشور مردم در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام انزجار خود نسبت به رژیم صهیونیستی در این روز بیانگر این است که درک سیاسی بالای مردم نسبت به اتفاقات رخ داده در فلسطین به آنها اجازه نمی‌دهد که صدای مظلوم را بشنوند و نسبت به آن بی‌تفاوت باشند، بنابراین با حضور خود در امروز تلاش دارند تا صدای حمایت خود را به گوش مردم مظلوم غزه برسانند.


انتهای پیام/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از