حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
با حضور معاون وزیر صمت؛

بهره‌برداری از چندین طرح صنعتی در یزد

بهره‌برداری از چندین طرح صنعتی در یزد

طی آئینی با حضور معاون وزیر صمت و جمعی از مسئولان در استان یزد، چندین طرح صنعتی در این استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا»، طی آئینی از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس با سرپرست ریاست جمهوری و با حضور معاون وزیر صمت و جمعی از مسئولان در استان یزد، چندین طرح صنعتی در این استان به بهره‌برداری رسید.

یکی از این طرح‌ها واحد تولیدی كارتن است که به بهره‌برداری رسید. عملیات واحد تولیدی كارتن پلاست هدیش از سال ۱۴۰۲ آغاز شده بود كه امروز به بهره‌برداری رسید. میزان سرمایه‌گذاری ثابت برای این واحد تولیدی ٤٤٠ میلیارد تومان اعلام شد كه برای ۷۰ نفر اشتغال ایجاد كرده است. این واحد تولیدی، تولیدکننده محصولات گامپاند و گرانول پلیمری و صفحه و ورق كارتن از پلی‌پروپیلن است. ظرفیت تولیدی سالانه این واحد ۱۴ هزار تن اعلام شده است.

همچنین با حضور معاون وزیر صمت، واحد تولید كارتن صنعت سبز به بهره‌برداری رسید. در این واحد تولیدی انواع جعبه كارتن و چاپ افست تولید می‌شود، كه ظرفیت سالانه آن حدود ١٢ هزار تن اعلام شده است. محصولات تولیدی این واحد در صنایع بسته‌بندی كاربرد دارد. واحد یادشده با سرمایه ٥١٠ میلیارد تومان افتتاح شد كه برای ٣٦ نفر اشتغال ایجاد كرده است.

بهره‌برداری از یك واحد تولید كاشی در یزد، یکی دیگر از طرح‌هایی بود که امروز با حضور معاون وزیر صمت به بهره‌بردار رسید. این واحد انواع كاشی‌های ساختمانی معمولی را تولید می‌كند كه ظرفیت سالانه آن چهار میلیون مترمربع اعلام شده است. عملیات ساخت واحد یادشده از سال ١٣٩٨ آغاز كه با سرمایه ثابت ٤٨٠ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت. مساحت این واحد ١٣ هكتار اعلام شده است كه برای ٢٠٠ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد كرده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از