حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد خبر داد:

بهره‌برداری از 156 پروژه توزیع برق در یزد

بهره‌برداری از 156 پروژه توزیع برق در یزد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد از بهره‌برداری 156 پروژه با اعتباری بالغ بر 340 میلیارد تومان در هفته دولت در استان یزد خبر داد.

علی جم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «یزدرسا» با اشاره به فرارسیدن هفته دولت گفت: 156 پروژه با اعتباری بالغ بر 340 میلیارد تومان امسال در هفته دولت در استان یزد به بهره‌‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل تأمین روشنایی معابر، تأمین برق مسکن ملی، توسعه و احداث، اصلاح و بهینه‌سازی و برق‌رسانی به روستاها است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد با اشاره به اینکه 10 پروژه از این پروژه‌ها به برق‌رسانی روستا اختصاص دارد،  افزود: در بخش روشنایی معابر 19 پروژه با اعتباری بالغ بر 59 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که پروژه‌های شهر یزد شامل معابر اصلی نظیر بلوار شهید پارساییان، بلوار شهدای دهنو، بلوار ورزش و بلوار آیتالله کازرونی است.

جم در خصوص تأمین برق مشترکین مسکن ملی، یادآور شد: پروژه مسکن ملی پردیس زندگی، آزادشهر و 12 امام در شهرستان یزد، 326 واحدی مهریز و پروژه‌های دیگر شهرستان‌های استان از جمله 18 پروژه‌ای است که با اعتبار 31 میلیارد تومانی تکمیل شد.

وی در ادامه با بیان اینکه 58 پروژه مهم با اعتبار 68 میلیارد تومانی برای توسعه و احداث شبکه‌های برق استان هزینه شده، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه افزون بر 2 هزار و 500 کیلو ولت آمپر به ظرفیت‌های ترانسفورماتورهای استان افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد با اشاره به اینکه تعداد مشترکان کل استان از 791 هزار مشترک فراتر رفته است، در خصوص طرح‌های بخش اصلاح و بهینه‌سازی شبکه، یادآور شد:  182میلیارد تومان اعتبار برای به‌سازی و تکمیل طرح‌های بهینه‌سازی خطوط توزیع برق در قالب 56 پروژه در سطح استان اجرا شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از