حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام جمعه یزد عنوان کرد:

بیداری ملت کلید گذر از ناآرامی‌ها سال گذشته

بیداری ملت کلید گذر از ناآرامی‌ها سال گذشته

آیت‌الله ناصری امام جمعه یزد گفت: بیداری ملت ایران در ناآرامی‌های سال گذشته باعث شد تا دشمن نتواند برنامه‌های شوم خود را اجرایی کند.

آیت الله محمدرضا ناصری در گفتگو با «یزدرسا»، با اشاره به ناآرامی‌های سال گذشته در کشور گفت: دشمنی دشمنان اسلام و ایران صدها سال است که وجود دارد و هرگز تمام شدنی نیست و در سال گذشته تلاش کردند تا با ایجاد اغتشاش و آشوب‌ در کشور به دنبال تفرقه و دو‌دستگی بین ملت ایران باشند.

امام جمعه یزد ادامه ‌داد: آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی دشمن بشریت هستند زیرا تاکنون میلیون‌ها انسان بی گناه از زن و مرد و کودک به دست این جنایتکاران کشته شده‌اند ‌و نوجوانان ‌‌و‌ جوانان کشور ما نیز باید به این مسائل آگاه باشند تا فریب رسانه‌های دشمن را نخورند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه همکاری  با آمریکا و اسرائیل خیانت به کشور و ملت ایران است، گفت: ملت ایران همواره قدردان خدمات نظام اسلامی هستند و هرگز با اغتشاشگران و آشوب‌گران که عوامل داخلی دشمن و یا بازیچه دست دشمن هستند همراهی نکرده و نمی‌کنند.

آیت‌الله ناصری با بیان اینکه امنیت مردم برای نظام جمهوری اسلامی خط قرمز است، گفت: استکبار همواره برای ضربه‌زدن به امنیت کشور نقشه دارد و استکبار جهانی تلاش کرد تا با ضربه‌زدن به امنیت، اهداف شوم خود را که همان تضعیف نظام اسلامی است، دنبال کند.

وی افزود: رسانه‌های فارسی زبان که در خارج از ایران و در کشورهای غربی فعالیت می‌کنند دست نشانده دشمن هستند که با هزینه‌های میلیاردی مأمور دروغ پردازی، جعل و فریبکاری در بین نوجوان و جوانان و جداکردن آنها از نظام و انقلاب اسلامی بودند که بیداری همگان و خانواده‌ها از پیروزی دشمن در این راستا جلوگیری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه وحدت و همدلی تنها راه ایستادگی در برابر توطئه دشمنان نظام است، عنوان کرد: ملت بصیر ایران همواره صف خود را از اغتشاشگران ‌و‌ افرادی که به دنبال پیاده‌کردن اهداف دشمن در کشور هستند جدا کرده‌اند و همین‌ موجب شد دشمن همواره در اجرای نقشه‌ها و توطئه‌های خود شکست بخورد و راه به جایی نبرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از