حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
فرمانده انتظامی استان یزد خبرداد:

تامین امنیت انتخابات در یزد با 7 هزار نفر

تامین امنیت انتخابات در یزد با 7 هزار نفر

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: وظیفه تامین امنیت انتخابات امروز در یزد با به کارگیری 7 نیرو انجام شده است.

سردار عباس‌علی بهدانی‌فر در گفتگو با پایگاه خبری «یزدرسا» با اشاره به فعالیت نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت انتخابات اظهار کرد: نیروی انتظامی استان با کمک نیروهای سپاه پاسداران و دستگاه‌های امنیتی، با به کارگیری ۷ هزار نیرو در حوزه‌های اطلاعاتی و امنیتی تلاش کردند تا امنیت انتخابات امروز را فراهم کنند. 
وی ادامه داد: دشمن در سال جاری با راهبرد اختلاف، تخریب و تضعیف تلاش دارند تا حضور مردم را کمرنگ کند، اما مردم با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان دشمن بزنیم. 
فرمانده انتظامی استان یزد عنوان کرد: این اطمینان را به مردم می‌دهیم که امنیت خوبی تا پایان ساعات انتخابات و حتی شمارش آراء فراهم کنیم و این امنیت تا پایان ساعت ادامه خواهد یافت، بنابراین مردم نگران نباشند و در پای صندوق‌های رأی با اطمینان خاطر حضور یابند و با حضور پرشور خود برگ زرین دیگری در تاریخ استان رقم زند. 
وی ادامه داد: اخلاق اسلامی در ایام تبلیغات حاکم بود و به لطف خدا کوچکترین مسئله‌ای در این ایام ایجاد نشد و این ایام با آرامش طی شد. 
بهدانی‌فرد در پایان گفت: مردم فهیم ایران و استان یزد مستحضر هستند که همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند حضور پررنگ مردم اقتدارآفرین است و این اقتدار نیز با خود امنیت می‌آورد، نیروی انتظامی نیز در کنار مردم در انتخابات حضور خواهند یافت و در این انتخابات حضور خواهند یافت. 
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از