حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مسئول بسیج اصناف استان یزد خبر داد:

تجلیل از ۳۰ بانی نماز بازار در یزد

تجلیل از ۳۰ بانی نماز بازار در یزد

مسئول بسیج اصناف استان یزد گفت: همایش تجلیل از متولیان نماز در بازار و بازاریان متولیان نماز به صورت ابتکاری برای اولین بار در استان و حتی کشور در یزد با تجلیل از ۳۰ بانی نماز برگزار می‌شود.

علی اسلامی در گفتگو با «یزدرسا» با اشاره به برگزاری برنامه تجلیل از بانیان نماز در بازار یزد گفت: این همایش با عنوان تجلیل از متولیان اقامه نماز اول وقت در بازار و بازاریان متولیان نماز به صورت ابتکاری برای اولین بار در استان و حتی کشور در یزد برگزار می‌شود.

مسئول بسیج اصناف استان یزد افزود: مراسم تجلیل از بانیان نماز بازار روز سه‌شنبه هفتم آذرماه ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ صبح در دفتر آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی با حضور تعدادی از مسئولان شهرستانی و استانی و اتحادیه‌های صنفی یزد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پنج مسجد فعال در بازار یزد وجود دارد، ادامه داد: در مساجد فعال در بازار یزد تعدادی از بازاریان یزد به عنوان خادم، موذن، امام جماعت و ... فعالیت دارند و تعدادی از بازاریان یزد نیز هستند که متولی مساجد هستند و برای ترویج نماز و اجرای برنامه‌های مختلف در مساجد هزینه می‌کنند.

اسلامی با بیان اینکه در این مراسم تقریبا از ۳۰ بانی نماز در بازار یزد تجلیل می‌شود، اضافه کرد: در مراسم فردا از مدیران مجتمع و پاساژهای تجاری یزد که در آن‌ها نماز اول وقت برگزار می‌شود، همچنین ائمه جماعتی که در بازار به صورت دائم نماز برپا می‌کنند و دیگر متولیان و‌ بانیان نماز در بازار تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه این اقدام به منظور الگوسازی و توسعه و ترویج فرهنگ نماز و با همکاری بسیج اصناف و ستاد اقامه نماز انجام می‌گیرد، گفت: در این برنامه از خانواده شهید عظیمی‌نیا که در هنگام ادای نماز و موقع سجده به شهادت رسیده است نیز تکریم ویژه خواهد شد.

انتهای پیام/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از