حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس‌کل دادگستری استان یزد عنوان کرد:

تعیین تکلیف اموال تملیکی در یزد

تعیین تکلیف اموال تملیکی در یزد

رئیس‌کل دادگستری استان یزد از رسیدگی به ۵۴۹ فقره پرونده مرتبط با اموال تملیکی در سال ۱۴۰۲ در دادگستری این استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالاهایی که در این پرونده‌ها تعیین تکلیف شده‌اند بیش از ۳۱۷ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری «یزد رسا» به نقل از روابط‌عمومی دادگستری یزد، غلامعلی دهشیری اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت انبارهای اموال تملیکی در سراسر کشور یکی از دغدغه‌های مهم قوه قضاییه است و ریاست قوه قضاییه همواره به ساماندهی این انبارها و کالاهای موجود در آن‌ها و تعیین تکلیف این کالاها تأکید ویژه‌ای دارد.

وی افزود: در همین راستا در سال ۱۴۰۲ با همراهی مسئولان قضایی به‌ویژه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ده مورد بازدید از انبارهای اموال تملیکی استان داشته‌ایم.

 رئیس‌کل دادگستری یزد یادآور شد: در حال حاضر انبار اموال تملیکی استان در وضعیت مطلوبی به سر میبرد و تقریبا تمامی کالاهای موجود در آن ساماندهی و دسته‌بندی شده‌اند.

چندی پیش ۱۱ دستگاه خودرو که بیش از ده سال بود در انبار اموال تملیکی استان منتظر تعیین تکلیف بودند، با قید فوریت تعیین تکلیف شدند.

خودروهای مذکور در مزایده فوق‌العاده شماره ۵۸۸ به فروش رسید و رکورد بالای ۱۸۰ میلیاردتومانی در یک مزایده برای این خودروها ثبت شد که این اتفاق در اداره کل اموال تملیکی استان بی‌سابقه بوده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از