حالت تاریک
چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403

تیم فوتبال چادرملو اردکان در جام‌حذفی شگفتی‌ساز شد

تیم فوتبال چادرملو اردکان در جام‌حذفی شگفتی‌ساز شد

چادرملو اردکان یزد در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی کشور دست به کاری بزرگ زد و با غلبه بر مس کرمان به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری «یزدرسا» در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، تیم چادرملو اردکان با شکست دادن تیم مس در شهر کرمان تنها تیم لیگ دسته اول است که به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

تیم چادرملو در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی کشور میهمان مس کرمان بود که مسابقه در وقت قانونی یک‌بریک مساوی تمام شد و در ضربات پنالتی نماینده فوتبال یزد در لیگ آزادگان در پایان با نتیجه پنج بر سه بر حریف پیروز شد و جوار حضور در مرحله بعدی را به دست آورد.

صعود تیم چادرملو به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی کشور با وجود تیم‌های مدعی و مطرح فوتبال کشور کار مهم و بزرگی است که به دست آمد.

مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با حضور هفت تیم لیگ‌ برتری و یک تیم لیگ دسته یک برگزار خواهد شدتیم چادرملو اردکان با برد شیرین روز گذشته خود هم‌اکنون تنها تیم لیگ یکی جام حذفی در مراحل بعدی است که امیدواریم همانند مسابقات گذشته خود موفق عمل کند.

مرحله یک‌چهارم بدون حضور سرخ آبی‌ها برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در مرحله یک‌چهارم جام حذفی شامل چادرملو اردکان، سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران است.

مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با حضور هفت تیم لیگ‌ برتری و یک تیم لیگ دسته یک برگزار خواهد شد و چادرملو اردکان تنها نماینده لیگ یک در ادامه این رقابت‌هاست.

به‌احتمال فراوان در صورت برخورد چادرملو اردکان با قرعه تراکتورسازی تبریز، ملوان بندر انزلی، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک، این تیم در ورزشگاه شهید نصیری یزد از رقبای قدرتمند خودپذیرایی می‌کند.

زمان قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی کشور متعاقباً توسط فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود و قطعاً حضور چادرملو در این مرحله بسیار اهمیت دارد و افتخاری برای یزد محسوب می‌شود.

کارشناس فوتبال یزد گفت: صعود تیم فوتبال چادرملو اردکان به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی کشور با وجود بهترین تیم‌ها یک کار بزرگ و مهم محسوب می‌شود.

" جمال دهقانی " افزود: در مسابقات گذشته جام حذفی تیم چادرملو همه دیدارهای خود را همراه با برنامه انجام داد و رسیدن به این مرحله مهم با تلاش کادر فنی و بازیکنان به دست آمد.

 

وی خاطرنشان کرد: مسابقات جام حذفی در مرحله یک‌چهارم نهایی به دلیل حضور تیم‌های لیگ برتری بسیار حساس و دارای اهمیت و جای هیچ اشتباهی نیست. 

این کارشناس فوتبال اظهار کرد: اگر چادرملو همانند مسابقات مراحل قبلی جام حذفی در یک‌چهارم نهایی نیز خوب ظاهر شود بدون شک می‌تواند به مرحله نیمه‌نهایی و کسب افتخاری دیگر برای یزد دست یابد. 

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد. 
منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از