حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403

تیم گلساپوش یزد قهرمان لیگ کشور شد

تیم گلساپوش یزد قهرمان لیگ کشور شد

تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد با وجودی که دو هفته تا پایان لیگ برتر کشور باقی است در دیداری خانگی با غلبه پنج بر یک بر تیم دکتر تامین اصفهان از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود دفاع کرد.

به گزارش یزدرسا، از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های کشور دیدار تیم‌های گلساپوش یزد و دکتر تامین اصفهان در ورزشگاه سلمان محمودآباد یزد برگزار شد.

در این دیدار که با حضور جمعی از تماشاگران و مسئولان برگزار شد برای تیم مقاومت گلساپوش یزد محمد معصومی زاده، حمید بهزادپور، حمیدرضا دهقانی، رضا امیری زاده و سید علی ناظم گلزنی کردند و تنها گل تیم دکتر تامین اصفهان توسط رضا دیری به ثمر رسید.

این مسابقه را حامد محمدی فر، صادق ناظریان، علی اکبر زارعی مقدم و محمد علی‌نژاد قضاوت کردند، ناظر داوری مهدی حیدری و نماینده سازمان لیگ نیز کیومرث آزادی بود.

تیم مقاومت گلساپوش در فصل گذشته سریع‌ترین قهرمانی خود را در پنج هفته مانده تا پایان لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور جشن گرفت و با اقتدار برای چهارمین بار به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت و امسال نیز بازیکنان این تیم در یزد از عنوان خود دفاع کردند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از